Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου 2015

Αφιερωμένο...

Τώρα θὰ κοιτάζεις μία θάλασσα.
Ἡ διάθεση νὰ σὲ ἐντοπίσω
στὴ συστρεφόμενη ἐντός μου γῆ τῶν ἀπουσιῶν
ἔτσι σὲ βρίσκει:
πικρὴ παραθαλάσσια ἀοριστία.

Ἐκεῖ δὲν ἔχει ἀκόμα νυχτώσει
κι ἂς νύχτωσε τόσο ἐδῶ
τῶν τόπων οἱ κρίσιμες ὧρες
σπάνια συμπίπτουν.
Κάτι σὰν φῶς καὶ οὔτε φῶς,
ἡ ὥρα τοῦ ἑαυτοῦ σου ἔχει πέσει.


 Τώρα, θὰ σοῦ ἔχουν πεῖ ὅ,τι εἶχαν νὰ σοῦ ποῦν
Οἱ ἀναδιπλώσεις τῶν κυμάτων
καὶ θὰ ἐπιστρέφεις κάπου.
Θὰ παίρνεις κάποιο χωματόδρομο,
μιὰ ἄλλη ἅπλα,
ἀλλοῦ γυμνὴ κι ἀλλοῦ ντυμένη μὲ βλάστηση.


                                                                        
                                                      Απόσπασμα από τη "Γη των απουσιών" της Κικής Δημουλά                  
                                                                               


Ξύλινο στεφάνι με πλεκτές καρδούλες
Presse-papier με πέτρα και πλεκτές καρδούλες











Βαρίδια για συγκράτηση εγγράφων με πέτρα και πλεκτές καρδούλες






























11 σχόλια:

  1. Πανεμορφες αγαπησιαρικες δημιουργιες!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες δημιουργίες Μαγδούλα μου.... συνοδευμένες από όμορφο κείμενο!!!!! Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες η καρδουλες Μαγδα μου !!!
    Σε ευχομαι καλή εβδομάδα ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαγδούλα μου, οι δημιουργίες σου σε συνδυασμό με το κείμενο, δημιουργούν ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα!!!
    Πολλά μπράβο, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια, να είστε καλά και να έχετε μία όμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφες καρδούλες και τι ωραία ταιριασμένο κείμενο, Μάγδα !!! Να'σαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Κική Δημουλά" η αγαπημένη του Αλκη την διαβάζει με πολύ ενδιαφέρον.....Χειροτεχνίες και κείμενο μία γλυκιά ανάρτηση ολόιδια με την ψυχή σου και την γλυκιά παρουσία σου!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΜΕ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάδγα μου οι καρδούλες σου είναι πανέμορφες. Βγάζουν έναν ρομαντισμό. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες για τα πανέμορφα σχόλια σας!

      Διαγραφή