Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013

Καλό μήνα!!

Από Πρωτοχρονιά σε καλοκαίρι έφτασα για να κάνω ανάρτηση!!
Τις δημιουργίες και την μπλοκογειτονιά όμως δεν τα ξέχασα καθόλου, όποτε ξεκλέβω χρόνο σας παρακολουθώ.

 
Οι παρακάτω χαρταετοί είναι πρόσφατη δημιουργία μου, η ιδέα μου ήρθε όταν πλησίαζε η Καθαρά Δευτέρα.
Είπα να ξεκινήσω μία σειρά από αυτούς, και αυτοί είναι οι τέσσερις πρώτοι μου.

Χαρταετοί από πηλό



Θέλω να σας ευχαριστήσω για τις επισκέψεις σας όλον αυτόν τον καιρό και για τα όμορφα σχόλια σας!!!
Καλό μήνα να έχετε!!!


    

80 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφοι και ξεχωριστοί οι χαρταετοί σου!!! Καλοδουλεμένοι και με πανέμορφα μοτίβα.Όνειρο! Μπράβο κορίτσι! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία!!
      Χάρηκα τόσο που σας είδα και πάλι, εύχομαι να τα ξαναπούμε σύντομα!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Μαντρίνα και καλό μήνα! Πολύ όμορφοι οι χαρταετοί σου, πολύ πρωτότυπη ιδέα!!Μπράβο! Καλή συνέχεια με όμορφες δημιουργίες! Πολλά φιλούθκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα να έχεις Βασιλική, σε ευχαριστώ πολύ, εύχομαι και σε σένα καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  3. οοοοοοο τελειοιι!!!τους λατρεψααααααα!
    καλο μηναααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μισιρλού, χαίρομαι που σου άρεσαν, καλό μήνα να έχεις γεμάτο δημιουργία!!!

      Διαγραφή
  4. AΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ,ΕΛΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ BLOG ΜΑΣ!!!!http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html
    ΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΑΦΗΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΕΚΕΙ http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΣ ΤΟ BLOG S ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΙΛΙΚΟ BLOG.ΓΡΑΨΤΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαγδούλα μου!!!...τι όμορφοι οι χαρταετοί σου!!! Φαίνεται από το αποτέλεσμα πόσο πολύ σου αρέσει αυτό που κάνεις...Μπράβο σου!!! Χάρηκα που είδα ανάρτησή σου...ελπίζω να σε διαβάζουμε τώρα πιο συχνά...
    Μάγδα τι σύμπτωση...κι`εγώ σήμερα έκανα ανάρτηση μετά από πολύ καιρό...
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!
    Μακάρι να τα καταφέρουμε να τα πούμε κι`από κοντά...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλίτσα μου!!!
      Μαζί την κάναμε την ανάρτηση; Τηλεπάθεια!!
      Κι εγώ ελπίζω να σας γράφω πιο συχνά Χρυσούλα μου.
      Φυσικά και θα τα πούμε, ανυπομονώ!!!
      Πολλά φιλάκια γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΟΙ ΑΕΤΟΙ ΣΟΥ ΜΑΤΡΙΝΑ ΜΟΥ!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Νένα, καλό καλοκαίρι!!

      Διαγραφή
  7. Τέλειοι οι χαρταετοί!!!!!Καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφοι! Μπράβο! Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφοι οι χαρταετοί σου!!!Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Μαντρίνα!!!σε βρήκα απο τα σχόλια στη Σπυριδούλα!!παραμυθένιοι οι χαρταετοί σου και πολύ πολύ χαριτωμένο το μπλογκοσπιτάκι σου με τις όμορφες δημιουργίες σου!Σε περιμένω και απο το δικό μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Kate!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σου, ήρθα στο μπλογκοσπιτάκι σου και θα τα λέμε...
      Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  11. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κορίτσι μου!!!
    Πόσο μας έλειψες!!!
    Χαίρομαι που επέστρεψες και μάλιστα με τόσο όμορφες δημιουργίες!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ και σου εύχομαι να έχεις έναν θαυμάσιο μήνα!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδιά σας ευχαριστώ που περνάτε ακόμα και όταν λείπω, το ενδιαφέρον σας είναι συγκινητικό!!
      Σας εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου έναν όμορφο μήνα να έχετε!!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Κόλλησε ο υπολογιστής μου την ώρα που σου έγραφα μήνυμα και δεν ξέρω τελικά, αν σου ήρθε ή όχι!!!
    όπως και να 'χει, να θυμάσαι πως μας έλειψες πάάάρα-πάάάρα πολύ και ήταν ιδιαίτερα ευχάριστη η επανεμφάνισή σου και μάλιστα με τόσο όμορφες δημιουργίες!!!
    Φιλάκια πολλά, γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα, Μαντρίνα μου, καλό καλοκαίρι να έχεις!
    Οι χαρταετοί σου είναι πρωτότυποι και πολύ-πολύ όμορφοι. Μου άρεσαν τα χρώματα και τα μοτίβα που επέλεξες. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι τόσο που σας άρεσαν!!!
      Καλό χαμογελαστό μήνα να έχεις!!!

      Διαγραφή
  15. Οι χαρταετοί σου είναι ο ένας καλύτερος από τον άλλο.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη, καλό μήνα να έχεις!!

      Διαγραφή
  16. Είναι τόσο μα τόσο όμορφοι!!!!Welcome back!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα :))
      Καλό μήνα, ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  17. Καταπληκτικοί, εύγε!!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ, περιμένω να δω κι άλλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι θέλω να κάνω και άλλους Ευγενία, για να δούμε...
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  18. καλό μήνα , καλώσορισες.. πολυ όμορφοι, ειδικά οι τρεις πρώτοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δελφινάκι, καλό μήνα να έχεις!!!

      Διαγραφή
  19. Βρε..βρε... καλως το μας κι ας άργησε...!!!!τωρα τι να πρωτοπώ;;; για τους ομορφους χαρταετους..;; για την αξεχαστη βραδυά που περάσαμε;;; να εισαι καλά Μαντρινακι μου.. και σε ευχαριστπουμε για όλα.. αλλά να σε βλέπουμε πιο συχνα !!!... ασε μην ακούς τι λέω.... εσύ ν κανεις αυτό που σου αρεσει... πιο πολύ....εχεις την αγαπη μας.. και τα φιλια μας. και αν βρεθεις κατα εδώ .. ξερεις...οι ρακες περιμενουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σας ευχαριστώ για την όμορφη έκπληξη που μας κάνατε!!!
      Να είστε καλά!!!
      Πολλούς χαιρετισμούς!!!

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα!!!!πάρα πολύ όμορφοι!!!!να σαι καλά!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπορεί να άργησες αλλά μας εντυπωσίασες.Περιμένουμε να δούμε κι άλλες δημιουργίες.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μία τάση για αργοπορία, το διαπίστωσες χαχαχαχα!
      Ευχαριστώ Γλυκερία μου, θα τα πούμε, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  22. Παλύ πολύ όμορφοι,καλοδουλεμένοι και χαρούμενοι οι χαρταετοί σου!!
    Να είσαι καλά και καλή συνέχεια σε οτι κάνεις φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου τι ομορφιές έφτιαξες αυτό το διάστημα!!!
      Διάβασα, θαύμασα αλλά δεν μπόρεσα να σου γράψω!!
      Νάσαι καλά κορίτσι, καλό μήνα να έχετε!!!

      Διαγραφή
  23. Μπορεί να είναι εκτός εποχής σαν θέμα,είναι όμως πανέμορφοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτός Δημιουργία μου ναι, με κρατάνε διάφορα μακρυά σας αλλά δεν σας ξεχνώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ, να έχεις έναν όμορφο Ιούνη!!!

      Διαγραφή
  24. Μου αρεσαν παρα πολύ,περισσότερο και από τους δικούς μου !τα μοτίβα σου είναι εξαιρετικά και τους έχεις δουλέψει άψογα!!!Ευχομαι καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!Και...... μην μας χάνεσαι!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω χάσει επεισόδια Έφη μου, θα έρθω να δω και τους δικούς σου, φαντάζομαι τι θαύματα θα έκανες πάλι!!!
      Καλό μήνα, καλό καλοκαίρι να έχετε και πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  25. Μαγδούλα μου οι χαρταετοί σου πραγματικά είναι εντυπωσιακοί. Θα ήθελα όμως να ανεβάσεις και τα άλλα που έχεις. Είναι όλα υπέροχα.Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο σπιτάκι μου και θα χαρώ πολύ να δω την εικόνα μου στο σπιτάκι σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κυρία Γεωργία, νάστε καλά, θα τα πούμε πολύ σύντομα!!
      Την εικόνα θα την βάλω και χάρηκα τόσο που το σκεφτήκατε!!
      Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  26. Τώρα που σε πήρα χαμπάρι εγω μην χανεσαι! Πολυ ομορφοι και χαρουμενοι οι χαρταετοι σου!
    Καλως σε βρισκω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Mika!!
      Σε ευχαριστώ, καλό βραδάκι!!

      Διαγραφή
  27. Τελειες οι δημιουργιες σου Μαγδα σε ολες τις λεπτομερειες!!!ομορφα χρωματα χαρουμενα!!!
    φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κυρία Μαρία, νάστε καλά!!
      Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. ¸.•°❤❤⊱彡

    Muito lindas, com estampas delicadas.
    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil°º✿♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Άργησα να έρθω γιατί όπως ξέρεις ήδη έφυγα για διακοπές.... στο αποψινό μου σεργιάνι στην γειτονιά χάρηκα που βρήκα μπροστά μου τις φανταστικές δημιουργίες σου και πιστεύω πως σύντομα θα μας δείξεις και τις υπόλοιπες (ξέρεις αυτές που προσπαθούσαμε να δούμε από την φωτ. μηχανή!!!! Χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε και πάλι έστω και για τόσο λίγο και πιστεύω να μην ξαναχαθείς για τόσο μεγάλο διάστημα!!! Πολλά φιλιά και από τις δυό μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου καλά να περνάτε, σε ευχαριστώ που πέρασες και πολλά φιλιά και στις δυο σας!!!

      Διαγραφή
  30. ...Kαλημερα κοριτσι..να σαι καλα..πολυ ομορφες δημιουργιες..καλη συνεχεια..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου, καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά!!

      Διαγραφή
  31. Πολύ όμορφα σχέδια στους χαρταετούς σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αναστασία, καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

      Διαγραφή
  32. καλώς σε βρήκα στο πολύ όμορφο σπιτάκι σου καταπληκτικές οι δημιουργίες σου,θα ήθελα να μου πεις αν κατάλαβα τους χαρταετούς τους ζωγράφισες και με τι?ευχαριστώ καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλώς ήρθες Μαρία!
    Τους χαρταετούς, αφού τους έφτιαξα με πηλό, τους έκανα ντεκουπάζ με χαρτοπετσέτες.
    Δεν μπορώ να βρω από το προφίλ σου αν έχεις κι εσύ κάποιο μπλογκ.
    Αν ναι γράψτο μου να σε βρω κι εγώ.
    Καλή εβδομάδα, σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τί όμορφοι χαρταετοί!!!Πρώτη φορά βλέπω χαρταετούς από πολυμερικό πηλό!!Πολύ όμορφο το blog σου!! Χαίρομαι που έγινα μέλος.
    Νίκη
    nikiad.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλώς ήρθες Νίκη!!
    Οι χαρταετοί φτιάχτηκαν από τον απλό πηλό αέρα.
    Κι εγώ χαίρομαι που έγινα μέλος στο μπλογκ σου, θα τα λέμε...
    Σε ευχαριστώ, καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ╮✿ °•.¸

    Bom domingo!
    Boa semana!
    °º✿♫ Beijinhos.
    °º✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φανταστικοί οι χαρταετοί κοριτσάκι μου, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πανέμορφοι οι χαρταετοί...όσο για τις αναρτήσεις κι εγώ το κάνω!! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ευχαριστώ Κική, καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημερα κοριτσι..να σαι καλα..πολυ ομορφες δημιουργιες..με ωραια υλικα..χαρουμενη Κυριακη..να περνας ομορφα..Καλο Καλοκαιρι..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι να έχεις Μαρία με τις μοναδικές δημιουργίες σου!!
      Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  41. ¸.•°♡♡♫° ·.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°❤❤♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πανέμορφοι οι χαρταετοί σου και πολύ πρωτότυποι! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή Κυριακή να έχεις!!

      Διαγραφή
  43. Υπέροχοι οι χαρταετοί σου και πολύ ξεχωριστοί!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σόφη, χαίρομαι που σου άρεσαν, νάσαι καλά!!

      Διαγραφή
  44. Δεν εχω δει πιο ομορφους χαρταετους, συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια, καλώς ήρθες, γράφτηκα και στο μπλογκ σου και θα τα λέμε...
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή