Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 2012

Καλή Χρονιά!!!

Τελευταία ανάρτηση μου για το 2012 με δωράκια για αγαπημένα πρόσωπα που έφτιαχνα όλον αυτόν τον καιρό.



Γουράκι καραβάκι και ρόδι που φτιάξαμε με τη δασκάλα μας Μαρία Κάντζαλη,
στο καλλιτεχνικό εργαστήρι της Ανθούλας.

Τα ημερολόγια μου
 






Σας εύχομαι ολόψυχα Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία, χαμόγελα, ευτυχισμένες στιγμές αλλά και καλύτερες μέρες για τον τόπο μας!!!
Σας ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές που μου γράφετε, νάστε καλά και να περάσετε τέλεια!!!

93 σχόλια:

  1. Αισθάνομαι ιδιαίτερα τυχερή που πρώτη θα ευχηθώ να έχεις μία ΥΠΕΡΟΧΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ !!!να'ναι όλο γέλια,με πολύ ευτυχία, τύχη,να χαρίζει σε σένα και την οικογένειά σου υγεία και αισιοδοξία για το μέλλον...Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχεις, υγεία και χαρές εύχομαι σε όλη την οικογένεια σου και νάναι γεμάτη από τις πανέμορφες δημιουργίες σου!!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Είναι όλα πολύ όμορφα!!!!
    Καλή χρονιά σου εύχομαι ότι επιθυμείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Μαρία, Χρόνια Πολλά και όμορφα, σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  3. Μανρτίνα μου ,Χρόνια Πολλά με υγεία ,αγάπη και χαρά και πάντα δημιουργική ! Ο νέος χρόνος να σου φέρει τα καλύτερα και αυτά που επιθυμείς !Καλή Χρονιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Ολυμπία, Καλή Χρονιά με ότι κι εσύ επιθυμείς για σένα και όλη την οικογένεια σου, νάσαι καλά ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!

      Διαγραφή
  4. Όλες οι δημιουργίες είναι μία και μία!Με το καλό ο νέος χρόνος!Και πάλι χρόνια πολλά γεμάτα υγεία και ευτυχισμένες στιγμες!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Πινελιά, υγεία, ευτυχία, αισιοδοξία εύχομαι, ο Νέος Χρόνος να σου χαρίσει ότι επιθυμείς!!!

      Διαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφα όλα
    Καλή χρονιά να έχεις με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, Καλή Χρονιά, χαρούμενη κι ευτυχισμένη!!!
      Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά γεμάτη με όλα αυτά που επιθυμείς!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά κορίτσια, με υγεία και χαμόγελα!!!
      Νάστε καλά!!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα τα δωράκια σου!!Εύχομαι το 2013 να σου φέρει υγεία αγάπη και δημιουργία!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σοφία, Καλή Χρονιά και από εδώ να έχετε!!!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα όλα Μαντρίνα μου!Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία σε σένα και τους δικούς σου ανθρώπους.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Dimi, Χρόνια Πολλά και δημιουργικά!!!

      Διαγραφή
  9. Xρυσοχέρα με τα Εργόχειρά σου, τις όμορφες δημιουργίες σου και το αγαπημένο ποδήλατο σου :)
    σου στέλνω ευχές για μια χρονιά γεμάτη Yγεία και Αγάπη, Πρόοδο και Δημιουργικότητα ,
    Χαρά κι Αισιοδοξία και πολλές ευτυχισμένες στιγμές και χαμόγελα !!

    Καλή Χρονιά από Σάμο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Αθηνούλα μας, Καλή Χρονιά σε όλη την οικογένεια γεμάτη υγεία, χαρές και δημιουργίες!!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου Μαντρίνα μου! Καλή χρονιά με οικογενειακή γαλήνη, υγεία, αγάπη και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά και από εδώ, όπως την επιθυμείς και γεμάτη υγεία!!!

      Διαγραφή
  11. Καλή και δημιουργική χρονιά ευχομαι!!
    Πολύ όμορφα τα δωρα, φτιαγμένα με μερακι και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Νίκη και καλώς ήρθες μου έκανες ποδαρικό :)) !!!
      Καλή Χρονιά να έχετε με πολλά χαμόγελα!!!

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά, όμορφη και δημιουργική, γεμάτη υγεία και αγάπη να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Καλή Χρονιά και σε σένα γεμάτη υγεία και έμπνευση!!

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονιά και χρόνια πολλά καλή μου φίλη!όλα είναι τέλεια μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λαμπρινή μου, Καλή Χρονιά σε όλη την οικογένεια εύχομαι γεμάτη χαρές!!

      Διαγραφή
  14. Thanks of your sweet wishes!

    A wonderful 2013, all good wishes to you!!

    XO
    Yet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Thanks of your sweet wishes!

    A wonderful 2013, all good wishes to you!!

    XO
    Yet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα όσα έφτιαξες! Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι εξίσου δημιουργική για σένα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλή Χρονιά να έχεις με ότι επιθυμείς!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!Καλή χρονιά!!!Με υγεία, αγάπη, ευτυχία και πολλές δημιουργίες!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Σπυριδούλα και από εδώ εύχομαι Καλή Χρονιά να έχεις!!!

      Διαγραφή
  18. Μαντρίνα μου Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά! Με Υγεία, Χαρά, Αγάπη, Αισιοδοξία και ό,τι άλλο επιθυμείς! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου Χρονιά γεμάτη χαμόγελα, σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  19. Καλή χρονιά!!! Ευτυχισμένο το 2013 με υγεία αγάπη όνειρα και δημιουργίες!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και ωραίες ταινίες :)) !!
      Σε ευχαριστώ πολύ, Καλή Χρονιά να έχεις!!!

      Διαγραφή
  20. Σου εύχομαι η νέα χρονιά να φέρει στο σπιτικό σου όλου του κόσμου τα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Μαντρίνα μου και σε συγχαίρω για τα χρυσά σου χέρια, που έκαναν τόσο όμορφα δωράκια!
    Καλή και δημιουργική χρονιά, με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Καλή Χρονιά να έχεις, εύχομαι υγεία κι ευτυχισμένες στιγμές!!!

      Διαγραφή
  22. Καλή Χρονιά Μαντρίνα με όοοοοτι επιθυμείς!!!
    Βρε,τι όμορφα δώρα έκανες!!!!!Το ένα πιο ωραίο από το άλλο,μη με ρωτήσεις πιο!!!!
    πολλά φιλιάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα σχόλια μου αφήνετε κορίτσια!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Κρίστα, χαίρομαι που σου άρεσαν, Καλή Χρονιά να έχεις με υγεία και χαρά!!!

      Διαγραφή
  23. …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • ΚΑΛΗ ' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . ΧΡΟΝΙΑ!!. • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
      Επίσης Καλή σου Χρονιά!!!

      Διαγραφή
  24. Μαντρίνα μου εύχομαι να έχεις μια όμορφη και δημιουργική χρονιά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ελένη, Καλή σου Χρονιά γεμάτη υγεία και δημιουργίες!!!

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες! Καλή και δημιουργική χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά!!!

      Διαγραφή
  26. ✿✿.¸¸.•´
    BOM░░░º°✿░░░FIM DE✿º°░░░SEMANA!░░░
    ·.¸.•♪♪

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ...Καλη και Ευλογημενη χρονια..να σαι καλα ματια μου..πολυ ομορφα τα ημερολογια..το τελευταιο μου αρεσε πολυ..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που σου άρεσε Μαρία μου το ζήτησε μία καλή μου φίλη να της το φτιάξω. Έχει ιστορία το πως φτιάχτηκε... Της το χάρισα με μεγάλη χαρά.
      Καλή σου Χρονιά Μαρία μου!!

      Διαγραφή
  28. Καλή χρονιά!!!
    Υγεία, χαμόγελο, δημιουργίες κ' ψηλά το κεφάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα-πάντα :)))
      Καλή Χρονιά παιδάκια, να είστε έτσι χαρούμενα κι αισιόδοξα!!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  29. Καλή χρονιά με υγεία και πολλές όμορφες δημιουργίες!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά γεμάτη όμορφα πλεκτά!!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  30. Καλή και δημιουργική χρονιά να έχεις με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία και δημιουργίες!!!

      Διαγραφή
  31. Μαγδούλα μου Καλή χρονιά και ευτυχισμένα. Γεμάτα υγεία και χαρές. Οι κατασκευές σου είναι πολύ όμορφες. Ευτύχισα και εγώ να έχω ένα τέτοιο δικό σου δωράκι και σ' ευχαριστώ πολύ. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ευχαριστώ πολύ κυρία Γεωργία, όμορφες στιγμές σε έναν ιερό χώρο!!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  32. Καλή χρονιά Μαντρίνα!!Υγεία και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ επίσης!!!

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος8/1/13, 6:19 μ.μ.

    Hi, I want to subscribe for this website to take newest updates, so where can i do it please assist.
    Stop by my web page : judi bola

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. You can only add my blog to your blog list (if you have one). The blog will have subscription by email in the future.
      Thank you!

      Διαγραφή
  34. Καλή χρονια Μαγδα μου με υγεία και πολλά χαμογελα!Να χαιρεσαι τους αγαπημένους σου!Πολύ όμορφα οσα ετοιμασες για αγαπημενους φίλους, να εισαι καλά και του χρόνου!!Φιλια πολλά και μια όμορφη Κυριακη να εχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σας Χρονιά Πετρούλα μου, υγεία και χαρές εύχομαι σε όλη την οικογένεια!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ, πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  35. Ανεβοκατεβαίνω στα σχόλια και ψάχνω το δικό μου....δεν πειράζει...
    Καλή Χρονιά κι`από εδώ Μάγδα!
    Υγεία, Χαρά, Αισιοδοξία, και πολλές-πολλές δημιουργίες για το 2013!!!
    Είναι πολύ όμορφα όλα όσα ετοίμασες για τους αγαπημένους σου!...Μπράβο Μάγδα!!!
    Καλή συνέχεια με τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου δεν βρήκα άλλο σχόλιο αλλά μου το έχουν ξαναγράψει ότι ίσως κάποιο σχόλιο χάθηκε και δεν πήρα ειδοποίηση.
      Μηχανήματα...
      Καλή Χρονιά και πάλι, να σας έρθουν όλα όπως τα επιθυμείτε, υγεία και χαρά!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και πολλά φιλάκια σου στέλνω!!!

      Διαγραφή
  36. χρόνια πολλά!!καλή χρονιά Μαντρίνα μου!!Μάγδα σε λένε;δεν το ήξερα...όλα υπέροχα!!το μωβ καδράκι με την πεταλούδα και το κοριτσάκι είναι το αγαπημένο μου απο τα έργα σου!!πολλά φιλάκια!!χάθηκες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγιούλα γλυκιά τι κάνετε;
      Ο μπεμπάκος;
      Καλή Χρονιά να έχετε κοριτσάκι γεμάτη υγεία, χαρές, δημιουργίες και πολλά πολλά νιαουρίσματα!!!
      Χάνω επεισόδια αλλά δεν σας ξεχνώ!!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!ανταποδίδω τις όμορφες ευχές!!είμαστε πολύ καλά δόξα το Θεό!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια φιλενάδα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Καλώς σε βρίσκω Μαντρίνα! πρώτη φορά μπαίνω στο blogσου, το σεργιάνισα λίγο και θαύμασα τις υπέροχες δημιουργίες σουΕίναι όλες υπέροχες και φαίνεσαι ανήσυχη και πολυτάλαντη!καλή συνέχεια και μαι δημιουργική χρονιά να έχεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Αρετή!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!
      Ανήσυχη είμαι όντως, αλλά όπως σε πολλές μας φαντάζομαι, δεν μου φτάνει ο χρόνος για τις ανησυχίες μου :))
      Θα τα λέμε...καλή Κυριακή να έχεις!!

      Διαγραφή
  38. Καλέ, που είσαι εσύ???
    Καλό μήνα περάσαμε να ευχηθούμε κ' να αφήσουμε πολλά-πολλά ζεστά φιλάκια!!!
    Την αγάπη μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ παιδάκια που δεν με ξεχνάτε ποτέ!!!
      Που να είμαι; Δουλειές, δουλειές και δουλειές χαχαχα!!
      Ελπίζω να είστε καλά, θα περάσω κάποια στιγμή να σας διαβάσω μαζεμένα!!!
      Πολλά πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. Οκ, αν είναι θέμα δουλειάς, όλα καλά!!!
      Την αγάπη μας!!!
      (Μας λείπεις όμως!!! Να το ξέρεις!!!)
      ;-)
      Αμέτρητα φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    3. Και μένα μου λείψατε!!!
      Θα επανέλθω ελπίζω σύντομα :(
      Καλή σας εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  39. Ελπιζω να μπηκα ομορφα η νεα χρονια για εσενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καιρό έχεις να κάνεις ποστ φιλενάδα και σε αποθύμησα!!! πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας!!!!!!! happy weekend!!!!!!! =^o^= meow <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγιούλα μου κάποια στιγμή θα κάνω ναι :))
      Κι εγώ πεθύμησα να σε διαβάσω θα το κάνω όμως σύντομα!!!
      Σε ευχαριστώ που περνάς, καλή συνέχεια σε όλα αυτά τα όμορφα και δημιουργικά που κάνεις κοριτσάκι!!!
      Φυσικά πολλά φιλιά από τη Λάσυ στον γατουλάκο σας!!!
      Καλή σας εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  41. Τι μου κάνεις φιλενάδα;Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλά είμαι Έφη μου, ελπίζω κι εσύ!
    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον σας, είναι πολύ συγκινητικό!!!
    Είμαι λίγο πνιγμένη με υποχρεώσεις και έχω και ένα προβληματάκι με το ίντερνετ και τα μέιλ μου, δεν σας ξεχνώ και σιγά σιγά επισκέπτομαι και πάλι τα μπλοκάκια σας να μάθω νέα σας!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω για μία όμορφη εβδομάδα από αύριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. καλημέρα κούκλα.Πέρασα να ευχηθώ καλό μήνα(Μάρτιο έχουμε)
    τι κάνεις?Χάθηκες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλή σου μέρα Κρίστα!
    Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες, επίσης καλό Μάρτιο να έχεις!!
    Καλά είμαι, θα τα πούμε σύντομα...
    Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Lovely , greeting from belgium in a day Easter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Video my golden retriever For Easter,best regard from Belgium

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γλυκιά μου!!!
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
    Να περάσεις ονειρεμένα!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χριστός Ανέστη , Χρόνια πολλά πάντα να'χεις χαρά και ευτυχία!!!Φιλάκια Πασχαλινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή