Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2012

Το καλοκαίρι που πέρασε...

Έλαβα υπέροχα δωράκια, πρώτα από το διαγωνισμό της Νάσιας όπου κέρδισα τα υπέροχα πήλινα παπουτσάκια της


και λίγο αργότερα από την Ελένη και το Χάρτινο της την πανέμορφη τσάντα που μου έφτιαξε.


Είχα επίσης λάβει εδώ και καιρό ακόμα ένα βραβειάκι από τη γλυκύτατη Χρυσούλα.


Νάσια μου σου εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι υπέροχο φτιάχνεις, Ελένη μου καλές δουλειές στον όμορφο χώρο
της γνώσης, Χρυσούλα μου νάσαι καλά, να θαυμάζουμε πάντα τα χειροποίητα σου. Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

Εγώ συνέχισα τις θαλασσινές μου κατασκευές...

Έφτιαξα και άλλα καλοκαιρινά ρεσώ,

έντυσα θαλασσόξυλα με πέτρες και χρώματα,


έκανα κι ένα σπιτάκι από πέτρα.
Ο ενθουσιασμός όταν συλλέγεις υλικά από τη θάλασσα είναι μοναδικός!

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σας!!
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν τα διαβάζω, σας ευχαριστώ που με επισκέπτεστε!!
Το βραβειάκι της Χρυσούλας το χαρίζω σε όλους σας για να σας ευχηθώ ολόψυχα καλόν Οκτώβρη, νάστε όλοι καλά, καλή αρχή στα παιδιά, μικρά και μεγάλα, σε ότι κι αν κάνουν και φυσικά καλή επιτυχία στην έκθεση των κουμπαράδων!!




107 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και τα δωράκια σου, να τα χαίρεσαι! Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χριστίνα, καλή Κυριακή να έχεις!!

      Διαγραφή
  2. Καλώς ήρθες!Καλό Φθινόπωρο!Συγχαρητήρια καί γιά τά δωράκια αλλά καί γιά τά βραβεία σου!Πολύ όμορφες καί οι δημιουργίες σου!Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο Dimi, σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  3. You have a very nice work!!! thank you so much for your visit!
    I follow you now!
    Have a nice day! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα είναι πολύ όμορφα. Και οι δημιουργίες σου και τα δωράκια που πήρες.
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη ευχαριστώ, καλή Κυριακή και σε σένα!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία!
      Καλό σου μήνα!

      Διαγραφή
  6. Καλώς την!...Καλώς την!!!...Μάγδα μου,να τα χαρείς τα δωράκια σου!...είναι πολύ όμορφα!...Βλέπω μας ήρθες φορτωμένη με δημιουργίες....Τα καλοκαιρινά σου ρεσώ...Πανέμορφα!!!...Μάγδα κάτι παρόμοιο με το θαλασσόξυλό σου έχω φτιάξει κι`εγώ πάνω σε πέτρα... ...Το πέτρινο σπιτάκι όμως μ`εντυπωσίασε!!!
    Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι με πολλές δημιουργίες!... και καλή σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου καλό σου φθινόπωρο!!
      Θα ήθελα πολύ να δω την πετρούλα που έφτιαξες, να μας την δείξεις κάποια στιγμή εάν την φωτογράφισες.
      Το πέτρινο σπιτάκι το αγάπησα κι εγώ πολύ, στολίζει κάποια είσοδο σπιτιού. Το μέγεθος του είναι πιο μεγάλο από της φωτογραφίας. Στο θαλασσόξυλο περάστηκαν γαντζάκια κι έγινε κρεμάστρα.
      Εύχομαι να τα πούμε σύντομα, πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ!!!!!!!!
    ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΕΣ!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΕΣ ΟΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο κι από εδώ κυρία Ρένα και καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  8. Πω, πω!!! Τι ωραία πράγματα που έφτιαξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ευγενία, καλό βράδυ και καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  9. Καλό φθινόπωρο Μάγδα μου!! Να τα χαρείς και τα δωράκια και το βραβείο σου!! Ελπίζω να πέρασες ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι και σου εύχομαι καλό μήνα για το νέο μήνα που μας έρχεται αύριο... Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου, καλό σας μήνα, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπερα Μαντρινα!Πολυ ομορφα δωρακια πηρες αλλα και τα δικα σου ειναι εντυπωσιακα και με πολυ γουστο!!!!Μαντρινα μου δεν ηξερα οτι εγω ειμαι αυτη με τις περισσοτερες επισκεψεις στο blog σου,τωρα το ειδα,μωρε μπραβο μου!
    Καλο χειμωνα και παντα ετσι αξια για φινετσατες,ξεχωριστες δημιουργιες!!!!
    Φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ που με επισκέπτεσαι και για όλα τα όμορφα σχόλια σου!!
      Επίσης καλό χειμώνα να έχεις με υγεία και δημιουργίες!!

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΑΣ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ!!!ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΤΟ ΠΕΤΡΙΝΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΑΓΔΟΥΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νάσια μου καλή σου μέρα!!
    Σε ευχαριστώ για όλα!!
    Να έχεις κι εσύ ένα όμορφο φθινόπωρο με πολλές χαρές και δημιουργίες!!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα, πάντα καλότυχη και με πολλά βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Niatta επίσης, καλό σου μήνα!!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητληρια γαι το δωράκι αλλά και οι κατασκευές σου υπέροχες!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πινελιά, καλό μήνα, καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  15. Hi dear!! You have a great blog!!! I didn't know it but i love it! Keep posting!!
    I'm following you now! I invite you to visit mine and follow me back as well!
    Big kiss!!

    www.marilynsclosetblog.com

    PS: this evening, at 18:00pm, WORLDWIDE GIVEAWAY on my blog thanks to INLOVEWITHFASHION! The prize?? The dress you want of their website! Great, right?!You're invite to participate!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hi Marilyn!!
      Thank you for your kind words and for the invitation!!
      Have a nice month, greetings from Greece!!

      Διαγραφή
  16. μπράβο για όλη την ανάρτηση
    τα λάτρεψα όλα τα θαλασσινά
    αγαπώ πολύ την θαλασσίτσα
    συγχαρητήρια και το βραβείο
    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ δελφινάκι κι εγώ την αγαπώ πολύ!!
      Καλό μήνα και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  17. ΣΥΜΦΩΝΏ ΑΠΌΛΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΩΝ ΘΗΣΑΥΡΩΝ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΩ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ,ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΔΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά σε ευχαριστώ πάρα πολύ, νάσαι καλά!!
      Καλό μήνα να έχεις και χαιρετισμούς στο όμορφο νησί!!!

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα,
    μ αρέσουν οι κατασκευές σου από λάφυρα της παραλίας και τα ρεσώ σου,
    να χαίρεσαι και τα δωράκια από τις φίλες σου !!
    Τι όμορφη μπλογκογειτονιά της προσφοράς είναι τούτη !!

    Καλό , δημιουργικό και όμορφο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσφοράς Αθηνά όπως το είπες, συγκινητικής προσφοράς!!
      Καλό και δημιουργικό μήνα και σε σένα, καλή συνέχεια στις όμορφες πινελιές σου!!!

      Διαγραφή
  19. Ματρινάκι μου, καλό μήνα!!!!!
    Βλέπω όμορφα δώρα και υπέροχες δημιουργίες σου!!!!!!
    Το ξύλο έγινε απίθανο!!!!!!!!Και τα ρεσώ μου αρέσουν, πολύ προσεγμένη δουλειά!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έφη μου, νάσαι καλά, να περνάς όμορφα!!

      Διαγραφή
  20. Hello dear friend, with these beautiful gifts we can feel that tomorrow will be a beautiful sunrise pink..! Congratulations on your precious gifts and that prize so pretty. Your creations are very special and evocatives, summertime... the small stone house... I love it, seems straight out of a fairytale.
    Hugs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh! Thank you so much Carolina!!
      Have a nice month with best wishes from Greece!!!

      Διαγραφή
  21. πολύ όμορφα τα δώρα σου-))
    οι καλοκαιρινές σου κατασκευές είναι υπέροχες!!!!
    πολλά φιλιά-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!

      Διαγραφή
  22. Kalimera! Oi dimiourgies sou einai yperoxes kai ta dwra - katapliktika! filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ελμιράκι, καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  23. να σαι καλα ματια μου..καλο Φθινοπωρο..ευλογημενο Μηνα..να περνας ομορφα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου, καλό φθινόπωρο, καλή συνέχεια στις πανέμορφες φωτογραφήσεις σου!!!

      Διαγραφή
  24. Τί να πρωτοσχολιάσω???
    Συγχαρητήρια για τα δωράκια και το βραβείο... Είναι απλά... υπέροχα!!!
    Και όσο για τις καλοκαιρινές κατασκευές... ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ και ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ!!! (Όπως πάντα άλλωστε!!!)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τα μου!!
      Σας ευχαριστώ πολύ παιδάκια, σας εύχομαι ένα μήνα γεμάτο χαρές της καρδιάς ;))
      Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  25. Καλο φθινοπωρο!!!Να χαιρεσαι τα δωρακια σου και οι κατασκευες σου ειναι υπεροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο Κατρίνα, νάσαι καλά, σε ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  26. Κοριτσάκι μου ..καλησπέρα...καλως σε ξανανταμώνω...όμορφα τα πραγματάκια σου...με γούστο..τα αγχολιτικά μας ...έτσι τα λέω εγώ...
    φιλάκια πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι...έτσι mia!
      Να είσαι καλά, καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  27. Άργησα αλλά ήρθα!!
    Μαγδουλα μου καλό φθινόπωρο!Να χαρεις τα δωρακια σου!Ειναι πολύ όμορφα και καλοδουλεμένα!
    Βλέπω δεν το βαζεις κατω, συνεχίζεις και τα υπέροχα καλούδια σου δειχνουν πως εχεις πολύ όρεξη και κεφι για δημιουργίες!Το σπιτακι ειναι τελειο!!!Καλή σχολικη χρονια στο παλικαράκι σου!Μου εχουν καταστρεψει τα παιδια το τηλ και δυστυχως εχω χασει αρκετα νουμερα..Οταν μπορεσεις στειλε μου το κιν.σου!Φιλια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Πετρούλα μου κι εγώ χάρηκα τόσο που σε διάβασα ξανά!!
      Ελπίζω να τα πούμε σύντομα, πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  28. Καλό φθινόπωρο! τα δωράκια σου υπέροχα ζήλεψα τα παπουτσάκια
    Οι κατασκευές σου υπέροχες!
    πραγματικά η συλλογή υλικών από τη θάλασσα είναι από τις αγαπημένες μου ασχολίες, πόσο μάλλον όταν μπορείς να τα αξιοποιήσεις κατάλληλα, όπως κάνεις εσύ (εγώ προς το παρόν συλλέγω μόνο).
    Φιλιά να έχεις μια όμορφη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να συλλέγεις Σοφία κάποια στιγμή είμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις πανέμορφα πράγματα με αυτά!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  29. Πόσο όμορφο να καταφέρνεις να "αιχμαλωτίζεις" το καλοκαίρι και τη Θάλασσα μέσα στα έργα σου!!!!! και το δωράκια σου υπέροχα, να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Κι εσύ να είσαι καλά και να έχεις μία όμορφη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Τι όμορφα τα δωράκια σου, να είσαι καλά να τα χαρείς! Το σπιτάκι που έφτιαξες από πέτρα είναι ΤΕΛΕΙΟ!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ευχαριστώ πολύ!!
    Καλό μεσημέρι, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω..είσαι τυχερούλα σε όλα, εύχομαι ένα χειμώνα γεμάτο δώρα και χαρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αχτίδα, πολλά περαστικά και από εδώ!!

      Διαγραφή
  33. Πολύ ομορφα ολα σου τα δώρακια...να εισαι καλά να τα χαρείς ...και οι κατασκευές σου η ακομα θαλασσινές ..σαν να το ξερεις οτι ακόμα καλοκαιρακι εχει.. με τα τιραντακια κυκλοφορούμε.... φιλακια ΄πολλα.. Μαντρινακι...και καλό Φθινόπωρο να πουμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πούμε, να πούμε, καλό φθινόπωρο Ρούλα με υγεία και όμορφες δημιουργίες!!

      Διαγραφή
  34. Καλησπέρα Μαντρίνα Τι όμορφα τα πήλινα παπουτσάκια!αλλά και η τσάντα είναι καταπληκτική να τα χαίρεσαι και συγχαρητήρια στα άξια κορίτσια πραγματικά υπέροχα δημιουργήματα!!!Ευχομαι να είσαι πάντα τυχερή και να τα πολλαπλασιάσεις.....Το πέτρινο σπιτάκι σου ειναι φανταστικό !!Και οι καλοκαιρινές σου δημιουργίες δεν πάνε πίσω υπέροχες και καλοδουλεμένες!!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Έφη τι όμορφα πράγματα φτιάχνουν τα κορίτσια και πόσο απλόχερα τα προσφέρουν!!
      Σε ευχαριστώ πολύ, νάσαι καλά, να έχεις μία όμορφη μέρα!!

      Διαγραφή
  35. Καλημερα καλο φθινοπωρο!
    Πολυ ομορφα τα δωρακια σου να τα χαιρεσαι!
    Το πετρινο σπιτι ειναι καταπληκτικο!
    Πολλα φιλια καλη εβδομαδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε σένα Φαίδρα, σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  36. Υπέροχες οι καλοκαιρινές σου κατασκευές!!
    Πανέμορφα τα δωράκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα!

    Μου άρεσαν πάρα πολύ οι δημιουργίες σου, ιδιαίτερα το πέτρινο σπιτάκι και το θαλασσόξυλο είναι πάρα πολύ όμορφα! Πολλά μπράβο! Συγχαρητήρια επίσης για το βραβείο και για τα δωράκια σου. Θα τα λέμε από δω και στο εξής!

    Αν θέλεις, θα είναι χαρά μου να με επισκεφτείς και στο δικό μου σπιτάκι http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη, θα χαρώ να τα λέμε!!
      Καλή μέρα να έχεις!!

      Διαγραφή
  38. Λοιπόν Μαντρινα νομίζω πως οι καλοκαιρινες σου κατασκευες είναι τόσο ωραίες που δεν θα με πείραζε να τις βλέπω ακόμα και τα χριστούγεννα!!!
    Μπράβο!!!Πανέμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το ρυθμό που κάνω αναρτήσεις Έλλη σίγουρα μέχρι τα Χριστούγεννα θα τις βλέπετε χαχαχα!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια, νάσαι καλά να μας δείχνεις τις όμορφες προτάσεις σου!!!

      Διαγραφή
  39. Ουάου ! Υπέροχη δουλειά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Άνθεμις, καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  40. Μου γυάλισε και εμένα το σπιτάκι,
    όλα όμορφα,
    φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ταξίδεψε μακρυά Σοφία και το χάρηκαν πολύ οπότε είμαι κι εγώ χαρούμενη!!
      Να έχεις μία όμορφη μέρα!!!

      Διαγραφή
  41. Συγχαρητήρια για τα δωράκια σου και το βραβείο, πάντα τέτοια σου εύχομαι!Οι δημιουργίες σου με υλικά απο τη θάλασσα είναι φανταστικές!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ευχαριστώ Σπυριδούλα, νάσαι καλά!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτό το σπιτάκι το λάτρεψα!!! Συγχαρητήρια για τα δωράκια και το βραβείο Μαντρίνα, καλή δημιουργική συνέχεια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλώς ήρθες Φωτεινή!!
    Σε ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια και σε σένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλοκαιρινοί θησαυροί!!! Όλα σου είναι πολύ όμορφα Μαγδούλα μου!!! Περιμένω να δω και τις φθινοπωρινές σου δημιουργίες τώρα!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου σε έχασα από την τάξη μου :(
      Εύχομαι να τα πούμε σύντομα, νάσαι καλά, πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  46. Μαγδούλα μου όλες οι κατασκευές σου υπέροχες. Με συγχωρείς που δεν σε επισκέφθηκα τόσο καιρό αλλά επειδή δεν έμπαινα καθημερινά έχανα τις αναρτήσεις.Πέρνα σε παρακαλώ απ' το σπιτάκι μου σου 'χω βραβειάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην στεναχωριέστε κυρία Γεωργία κι εγώ το τελευταίο διάστημα το ίδιο παθαίνω!
      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  47. ΟΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ!ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην όμορφη μπλοκογειτονιά μας θα βρείτε υπέροχες κατασκευές!! Τα κορίτσια μας κάνουν θαύματα σε όλους τους τομείς της τέχνης!!
      Νάστε καλά, χαίρομαι πολύ που με διαβάζετε και καλή σχολική χρονιά, καλή αρχή στα πρώτα σχολικά βηματάκια σας!!!

      Διαγραφή
  48. Χάρηκα που βρεθήκαμε ! Πολύ όμορφα δώρα απο τους αγαπημένους σου φίλους ! Οι κατασκευές σου είναι υπέροχες !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χάρηκα πολύ Ολυμπία, το "oldthings" μου αρέσει τόσο πολύ!!
      Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη, θα τα λέμε...
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  49. Πάντα να είσαι τυχερή και να λαβαίνεις δώρα!! :)

    Οι καλοκαιρινές σου κατασκευές είναι τέλειες!!!! Με γύρισαν στον Ιούλη!!!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας γυρίζω λίγο πίσω μέχρι να έρθουν οι χειμωνιάτικες αναρτήσεις :))
      Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνα, καλή συνέχεια και σε σένα!!

      Διαγραφή
  50. Υπέροχες οι καλοκαιρινές κατασκευές σου μυρίζουν θάλασσα!!!!Να χαίρεσαι τα δωράκια και τα βραβεία σου και να είσαι πάντα τυχερή!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!
      Καλή μέρα να έχεις!!

      Διαγραφή
  51. οι κατασκευες σου με πηγαν παλι στο καλοκαιρακι που μολις μας περασε..εισαι ανθρωπος με μερακι και αυτο φαινεται!παντα να δημιουργεις και να φτιαχνεις ομορφα πραγματα, καλημερουδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Θώμη, σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου!
      Καλή μέρα σου εύχομαι!!

      Διαγραφή
  52. φανταστικά τα δώρα σου!!πάντα να είσαι καλότυχη!!!και να είσαι γερή και ευτυχισμένη να δημιουργείς υπέροχα πράγματα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maya μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ, να περνάτε όμορφα και πολλά φιλάκια από τη Λάσυ στο Μπέμπη :)) !!!

      Διαγραφή
    2. Κι εσείς Μαντρίνα μου να περνάτε φανταστικά!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια στη Λάσυ απο τον Μπέμπη χιχιιιχ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  53. πέρασα να σου ευχηθώ καλό ΣΒΚ-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά, καλή σου εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  54. Έιιι...
    Πού χάθηκες???
    Ελπίζω όλα να είναι καλά...
    Καλό μήνα!!!
    Αμέτρητα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποχρεώσεις και τρεχάματα! Χάνομαι που και που αλλά επανέρχομαι ;))
      Ευχαριστώ πολύ παιδάκια, επίσης καλό Νοέμβρη να έχετε!!!

      Διαγραφή
  55. Ftiaxneis fantastika pragmata! Perase kai apo to blog mou gia na pareis ena vraveio!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
      Μόλις μπορέσω θα το αναρτήσω!
      Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  56. Υπεροχη δουλειά. Είναι όλα πολύ ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλώς ήρθες, σε ευχαριστώ πολύ!!
    Θα τα λέμε, καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλώς σε βρήκα.Πολύ καλή η δουλειά σου! Θα περνάω να βλέπω και τις άλλες δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλώς ήρθες!!
    Σε ευχαριστώ και σου εύχομαι Καλή Χρονιά να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή