Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2012

Σπίτια μου, σπιτάκια μου!

Αυτός ο μήνας ήταν γεμάτος από μαθήματα!
Μαθήματα εικαστικής κατασκευής με δασκάλα την Μαρία Κάντζαλη στον υπέροχο καλλιτεχνικό χώρο της Ανθούλας.
Η δασκάλα μου καταπληκτική, τα είχε σκεφτεί και προγραμματίσει όλα, γεμάτη υπομονή και διάθεση να εξηγεί οτιδήποτε, αλλά και όρεξη να μας μάθει ακόμα πιο πολλές καλλιτεχνίες, λες και ήταν αυτή η μαθήτρια!
Η Ανθούλα μια οικοδέσποινα υπέροχη, ευγενέστατη και προνοητική. Δεν έφυγε λεπτό τόσες ώρες από δίπλα μας, πανέτοιμη πάντα να προσφέρει ότι χρειαζόμασταν!
Οι μαθήτριες μια γλυκιά παρεούλα από μελισσούλες που αστάματητα έφτιαχναν και έφτιαχναν, μέσα σε ένα κλίμα ερωτήσεων, χαράς, και ενθουσιασμού!

Και επειδή έχω την τάση να χαρίζω ονόματα στις κατασκευές μου, σας παρουσιάζω το "Μωβόσπιτο"!


Που κρύβει πολλή αγάπη μέσα του,
που έχει κορδέλες και δαντέλες,

που έχει παρέα το "Σπίτι της ειρήνης"!




Τώρα μαζί κάθονται παρεούλα για να μου θυμίζουν τις όμορφες στιγμές των μαθημάτων, αλλά και να μου χτυπούν το κουδουνάκι για δημιουργία.
 

Μαρία, Ανθούλα σας ευχαριστώ πολύ-πολύ!!
Περιμένω να σας ξαναδώ όλες!!
Ραντεβού το φθινόπωρο!!!


 

103 σχόλια:

  1. Μπράβο Μαντρίνα μου... οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές!!! Φαντάζομαι ότι αυτός ο μήνα που ήταν γεμάτος από μαθήματα, σου χάρισε απλόχερα ευτυχία και όμορφες στιγμές δημιουργίας!! Ότι καλύτερο σου εύχομαι κούκλα μου και να περνάς πάντα όμορφα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το έγραψες Έλενα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ κι εσύ να περνάς τέλεια!!
      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  2. ΜΑΓΔΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟΟΟΟΟΟΟΟ!ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ.....ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ...ΚΑΙ ΤΣΑΚ..ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ!ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ!ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΠΡΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ...ΧΙΧΙΧΙ!ΦΙΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου δασκάλα δεν κατάλαβες ακόμα ότι άμα σε βλέπω ή σε ακούω είσαι η βενζίνη μου; :)))
      Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου και ανυπομονώ να τα ξαναπούμε!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Μαγδούλα μου!!!!
    Άχ! αυτά τα σπιτάκια.....χτίσε,στόκαρε ,σοβάτισε, βάψε,διακόσμησε...πόσα στάδια περάσανε!.... το αποτέλεσμα όμως ΥΠΕΡΟΧΟ!!! σε αντάμειψε για τα ξενύχτια...και για το Σαββατοκύριακό σου, που τους αφιέρωσες.Καί το Μωβόσπιτο καί το σπίτι της Ειρήνης έγιναν πολύ-πολύ όμορφα!!!...να τα χαίρεσε!!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χρυσούλα μου!!
      Η ανταμοιβή μεγάλη, νάναι καλά η δασκάλα μας!!
      Περιμένω να δω και τα δικά σου!!
      Να είσαι καλά και πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα τα σπιτάκια σου,μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα, καλό βραδάκι να έχεις!!

      Διαγραφή
  5. Μαντρίνα μου, τα σπιτάκια σου είναι τρέλα... μπράβο σου, έχουν φανταστικά χρώματα και οι δαντελίτσες πολύ πρωτότυπες και παιχνιδιάρικες!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μια αγάπη στις δαντελίτσες!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Φιλία, καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  6. ΜΑΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ....ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ!!! ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Νένα!!
      Με αγάπη και μεράκι διδαχτήκαμε και αυτό το περάσαμε και στις κατασκευούλες μας!!
      Καλό-καλό βράδυ να έχεις!!

      Διαγραφή
  7. Μαντρίνα μου μπράβο.!!!! είσαι πολύ καλή μαθήτρια αλλά πρέπει και η δασκάλα σου να ήταν καλή.
    καλά να περνάς κοριτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δασκάλα ήταν υπέροχη!!
      Μαρία σε ευχαριστώ που πέρασες!
      Καληνύχτα!!

      Διαγραφή
  8. γειά σου Μαντρίνα...οι κατασκευές-δημιουργίες σου είναι ωραιότατες και ιδιαίτερες-)))
    συγχαρητήρια και καλή συνέχεια να έχεις

    φιλιά πολλά-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα για τα όμορφα λόγια σου!!
      Καλό ξημέρωμα!!

      Διαγραφή
  9. Κουκλίστικα τα σπιτάκια σου Μαντρίνα μου !!!! Ζηλεύουμε λίγο όσες δεν μπορούσαμε να είμαστε μαζί σας στο μάθημα της Μαρίας.
    Καλή συνέχεια με όμορφες δημιουργίες και καλό καλοκαίρι !!!!!
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο θα ζήλευα Μαριάννα μου αν δεν ήμουνα σε αυτά τα όμορφα μαθήματα!!
      Καλό καλοκαίρι να έχετε χωρίς άλλο κακό και να προσέχετε!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Μάγδα μου υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!!! Σου εύχομαι Καλό & Χαρούμενο Καακολαίρι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περάσετε τέλεια!!
      Καλές διακοπές Βίκυ!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  11. ΜΑΝΤΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ,
    ΕΣΥ ΣΤΟΝ ΠΗΛΟ ΤΑ ΠΑΣ ΠΕΡΙΦΗΜΑ!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!ΩΡΑΙΟ ΠΗΓΕ ΤΟ ΜΩΒ ΧΡΩΜΑ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μωβ το σκέφτηκα από την πρώτη στιγμή του μαθήματος.
      Νάσαι καλά Έφη μου!!
      Καλό βράδυ και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα έγιναν τα σπιτάκια σου.Είχες βέβαια καλή δασκάλα αλλά και συ σαν μαθήτρια ήσουν άριστη.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δασκάλα ήταν καταπληκτική και ο χώρος σκέτη έμπνευση.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, όμορφο βράδυ να έχεις!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ γλυκά τα σπιτάκια σου,
    συνέχισε να κάνεις τόσο όμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!
      Ελπίζω να βγάλω ασπροπρόσωπη την δασκάλα μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο Σοφία!!!

      Διαγραφή
  14. ΤΕΛΕΙΑ!!!!!
    ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΖΟΝ ΘΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ!!!!!
    ΜΑΓΔΟΥΛΑ ΜΟΥ, Ο,ΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ!!!!1
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ πάρα πολύ για ΟΛΑ κυρία Ρένα!!!
      Καλή ξεκούραση, καλό καλοκαίρι!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  15. Μαντρινα μου,τι ονειρεμενα σπιτακια,σαν απο παραμυθουπολη!!!!!!Αξια μαθητρια κι εσυ,μπραβο σου,ζηλεψα,σαν να θα φτιαξω κι εγω ενα!!!!!!Θα σ'επισκεπτομαι οσο μπορω το καλοκαιρακι!!!!!!Φιλιααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, όντως όλα έγιναν σαν να βγήκαν από παραμύθι!
      Μην ανησυχείς για τις επισκέψεις, να χαρείς το καλοκαιράκι σου και δεν χανόμαστε!!
      Καλά να περνάς!!!

      Διαγραφή
  16. Τελεια μπραβο Μαγδα μου στο δευτερο μου αρεσουν πολυ τα χρωματα!!!!Εγω δεν τα παω καλα με τον πηλο!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατρίνα να δοκιμάσεις με τον πηλό, και ας λες ότι δεν τα πας καλά.
      Πολύ όμορφη η κοπελιά σου η ζωγραφισμένη!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!

      Διαγραφή
  17. Πάρα πολύ ωραία και τα 2 σπιτάκια, όπως άλλωστε όλα όσα φτιάχνεις!
    Καλή συνέχεια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφία!!
      Πολύ δροσερά και καλοκαιρινά τα καινούργια σου!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  18. Παραμυθένια τα σπιτάκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μάγδα τα σπιτάκια σου είναι πολύ όμορφα, προσεγμένα και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Μπράβο!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ελένη, καλό σου Σαββατοκύριακο, σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  20. Γλυκιά μου...τι ομορφιές είναι αυτές που φτιάχνεις!!! Είναι απλά φανταστικά και τα δύο!Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα!!
      Καλά να περνάτε!!

      Διαγραφή
  21. Μαντρινάκι μου γλυκό υπέροχα τα σπιτάκια σου!!!!Φανταστικές οι λεπτομέρειες!!!Δεν ξέρω τι βαθμό σου έβαλε η όμορφη δασκάλα σου αλλά εγώ σου βάζω ΑΡΙΣΤΑ!!!Καλό καλοκαίρι και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσοχέρα Χρυσάνθη σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Καλό καλοκαίρι να περάσετε!!

      Διαγραφή
  22. καλημερα Μαγδα μου..να σαι καλα..υπεροχα τα σπιτακια..τα δουλεψες τοσο ομορφα..μου αρεσαν τα χρωματα που εβαλες..και τα ομορφα αξεσουαρ..χαρουμενη Κυριακη..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλή σου μέρα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  23. Μάγδα μου μ ευχαρίστησε πάρα πολύ που χάρηκες και κέρδισες αυτό που ηθελες.Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Στείλε μου mail για να σου στείλω το δωράκι σου.Εἰναι πολύ εύκολο να κάνεις παπουτσάκια εχω κάνει ανάρτηση για το πως γίνοντε.
    Τώρα τα σπιτάκια σου ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑ!!!!Μου ἀρεσαν τα χρὠμαtα, οι λεπτομέρειες, ο τρόπος που έχεις απλώσει τον στόκο.Το χεις με τον πηλό κι επίσης εχεις και μια καταπληκτική δασκάλα!!Εγώ πρίν μπω στο blog της Μαρίας δεν ήξερα τίποτα απο πηλό ούτε οτι εκρυβα μέσα μου τόση αγάπη γι αυτό το υλικό.Αυτο το κορίτσι εχει φοβερή μεταδοτικότητα κι επίσης αποτελεί πηγή έμπνευσης.Εγω δυστηχὠς λόγω απόστασης είμαι μαθήτρια απο μακριά χα χα!
    Σε φιλώ πολύ και σου εύχομαι ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου καλή σου μέρα!
      Ότι έκρυβες λοιπόν τόση αγάπη για τον πηλό σίγουρα φαίνεται!!
      Ναι χάρηκα και χαίρομαι αφάνταστα και σε ευχαριστώ και πάλι για το πανέμορφο giveaway σου!!
      Για την Μαρία είναι όπως τα λες, μεταδοτική και πηγή έμπνευσης!!
      Καλή εβδομάδα, καλό μήνα, καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!

      Διαγραφή
  24. Ευχομαι να εχεις καλο μηνα, καλη εβδομαδα και ενα πολυ ομορφο και δροσερο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης δημιουργία!!
      Καλό μήνα, καλό καλοκαιράκι να έχεις!!!
      Σε ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  25. ΥΠΕΡΟΧΑ!!!ΚΑΛΟΔΟΥΛΕΜΕΝΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Άσπα!!
      Καλό σας μήνα χωρίς προβλήματα, όλα να πάνε καλά για το καλοκαίρι σας!!

      Διαγραφή
  26. Φανταστικά σπιτάκια! Αλήθεια από τί υλικό είναι φτιαγμένα??
    Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλώς ήρθες Αγγελική!!
    Τα σπιτάκια είναι από γυψόγαζα με πήλινα διακοσμητικά στοιχεία.
    Καλό σου μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μα τι να πω πια......από παντού ξεφυτρώνουν πανέμορφα σπιτάκια. Κάνατε όλες πολύ καλή δουλειά. Καλό μήνα και καλές χαρούμενες διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γέμισε η γειτονιά ομορφιά, όντως Κατερίνα!!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, επίσης να έχεις καλό μήνα και να περάσεις όμορφα τις διακοπές σου!!!

      Διαγραφή
  29. Μαγδα μου καλησπέρα!!Σε εχασα κορίτσι, ημουν χωρις internet καποιες μερες..Τα σπιτακια σου ειναι πανεμορφα και ρομαντικα, όπως και η δημιουργός τους!Να εισαι καλά Μαγδούλα μου, σε φιλώ!Να περνατε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην στεναχωριέσαι Πετρούλα μου και να χανόμαστε λίγο πάλι θα βρισκόμαστε!!
      Νάσαι καλά, να περνάτε όμορφα το καλοκαιράκι σας και καλές δημιουργίες!!!
      Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  30. Τι καταπληκτικά σπιτάκια είναι αυτά!!!!Υπέροχες δημιουργίες με φαντασία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
    Σε ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαγδούλα μου, εγώ σου είχα αφήσει σχόλιο για τα σπιτάκια σου και δεν το βλέπω πουθενα!!!!! Είναι πανέμορφα και τα δικά σου! Νομίζω πια ότι η μία έκανε καλύτερα από την άλλη και άντε να βρεις το ομορφότερο!!!! Καλό μήνα κοριτσάκι μου και καλή αντάμωση στα μαθήματά μας!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κικίτσα δεν βρήκα κάτι, θα χάθηκε στο δρόμο :))
    Καλό μήνα, να τον περάσετε τέλεια και θα τα πούμε συμμαθητριούλα!!
    Πολλά φιλιά και σε σένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΑΦΗΣΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΜΩΒ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΠΛΟΚ.ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΟΥ,ΕΓΩ ΟΠΟΥ ΓΡΑΦΟΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΙΣΤΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΣΕ ΕΧΩ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΜΩΒ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΑΝ ΠΑΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα Άννα!
    Με τα blog και το google συμβαίνουν διάφορα προβλήματα κατά καιρούς. Και σε μένα έχουν τύχει.
    Χαίρομαι που έφτιαξε και ελπίζω να μην συμβεί ξανά.
    Σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου, χάρηκα που σου άρεσαν τα σπιτάκια μου.
    Κι εσύ να συνεχίσεις με την γυψόγαζα, έγινε πανέμορφο το σπιτάκι σου!
    Καλό μήνα και σε σένα, να περάσετε όμορφα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Υπεροχα τα σπιτακια σου,Μαντρινα!!Καλη συνεχεια και ευχομαι ενα καλο και δροσερο Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΤΕΛΕΙΑ και τα δύο!!!
    Εγώ για προφανείς λόγους, έχω αδυναμία στο μωβ, αλλά εσύ τα έκανες και 2...ΤΕΛΕΙΑ!!!
    Φιλάκια!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάστε καλά παιδιά!!
      Το μωβ χρώμα το αγαπώ πολύ!
      Καλή σας εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  38. Μάγδα μου τα σπιτάκια σου είναι πολύ όμορφα!!!! Συγκινητική τούτη η ανάρτηση!!!
    Σου εύχομαι ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!
    Να περάσεις όμορφα ό,τι και να κάνεις, όπου και να βρίσκεσαι!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδούλα μου ελπίζω να ησυχάσατε λίγο τώρα!
      Καλό σας καλοκαίρι, καλή σας ξεκούραση όπου και αν βρεθείτε!!
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες!!

      Διαγραφή
  39. Πολύ ωραίες κατασκευές!Πολύ καλό καλοκαίρι με μπάνια και ξεκούραση!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Πινελιά!!
      Σε ευχαριστώ πολύ, επίσης καλό καλοκαίρι να έχεις!!

      Διαγραφή
  40. αχ τι όμορφα που είναι !δεν κρύβω την προτίμηση μου στο πρώτο!μου αρέσουν πολύ τα χρώματα!!καλό καλοκαίρι Μαντρίνα μου να έχεις και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!
      Καλό καλοκαίρι και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  41. Τι όμορφα τα σπιτάκια σου! Και μένα το μωβόσπιτο μου άρεσε πιο πολύ..χεχε, έχουμε τις προτιμήσεις μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χαίρομαι που αρέσει το μωβόσπιτο γιατί κι εμένα είναι
    το αγαπημένο μου και κούρασα πολύ την δασκάλα μου με αυτό!!
    Σε ευχαριστώ, καλή μέρα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΩΒΟΣΠΙΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!!!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σε ευχαριστώ fotolabida!!
    Καλό καλοκαίρι να έχεις κι εσύ με ότι επιθυμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πρώτη φορά μπαίνω στο Blog σου! Υπέροχες κατασκευές, μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες λοιπόν!!
      Σε ευχαριστώ νάσαι καλά, καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  46. Μαγδουλίνι μουυυυυυυυυ!!!!!! Καλό βράδυ και πολλά δροσερά φιλιά σου στέλνω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα γλυκιά επίσης κοριτσάκι μου, καλό βραδάκι να έχετε, να περνάς καλά στην αδειούλα σου και υπομονή με τις ζέστες!!

      Διαγραφή
  47. Πω πω!!υπέροχα τα σπιτάκια σου!το μωβ το ξεχώρισα, αγαπημένο χρώμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα σε ευχαριστώ πολύ!!
      Όντως αγαπημένο χρώμα!
      Χαιρετισμούς από Ελλάδα!!

      Διαγραφή
  48. Encontrei aqui, uma criatividade incrível! Parabéns.
    Beijo
    Graça

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh!!! Thank you so much for your nice words!!
      Greetings from Greece!!

      Διαγραφή
  49. Τέλεια τα σπιτάκια! Εμένα μου άρεσε πιο πολύ το σπιτάκι της Ειρήνης! Αλλά και το μοβ σπιτάκι είναι υπέροχο! Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Βασιλική!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλή μέρα να έχεις!

      Διαγραφή
  50. Μαγδούλα ότι κάνεις το κάνεις ωραίο. Γιατί βάζεις αγάπη παντού. Συνέχισε να δημιουργείς. φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα λόγια κυρία Γεωργία!!
      Να περνάτε καλά, πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  51. Μάγδα μου γλυκιά σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!! Χαίρομαι πολύ που ευχαριστήθηκες τόσο πολύ τα μαθήματα και γέμισες όμορφα συναισθήματα να σε συντροφεύουν το καλοκαιράκι... Να περνάς όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Κι εσύ να έχεις ένα όμορφο καλοκαιράκι Ειρήνη μου!!
    Χάρηκα που σε ξαναδιάβασα!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ✿彡✿⊱╮¸.•°
    Lindos!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ✿彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Γεωργια Ντεμπου20/7/12, 8:00 μ.μ.

    Καλα..... εχω παθει πλακα!!!!!!! Τι πρωτοτυπες δημιουργιες ειναι αυτες????? Μαγδουλα εισαι χρυσοχερα!!! Και δημιουργικοτατη!!!! Και ευφανταστη!!!!! Θα τα δω απο κοντα για να τα απολαυσω καλυτερα!!!!! See you soon!!!! Φιλακια γλυκα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιτσάκι μου σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!
      Άντε σε περιμένω, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  55. Μάγδα μου οι κατασκευές σου είναι καταπληκτικές....έχω ξετρελαθεί με τα σπιτάκια σου......ειδικά το Μωβόσπιτο μου πήρε τα μυαλά....τέλειο....τέλειο....τέλειο!!!!! Μπράβο σου!!!!! Φιλάκια πολλάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Έλενα και καλώς σε βρήκα :)) !!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, καλό απόγευμα να έχεις!!

      Διαγραφή
  56. Μαγδούλα μουυυυ!!!! Τι μου κάνεις;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου είμαι μια χαρά σε ευχαριστώ πολύ!!
      Ελπίζω κι εσύ το ίδιο, να ξεκουράζεσαι και να δημιουργείς!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  57. Ανώνυμος30/8/12, 4:33 π.μ.

    Greetings! Very useful advice within this post!

    It is the little changes that produce the most significant changes.

    Many thanks for sharing!
    Feel free to surf my site : Nuratrim UK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος26/10/12, 9:16 μ.μ.

    I was curious if you ever considered changing the page layout of your blog?

    Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you
    could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having one or two pictures.

    Maybe you could space it out better?
    Check out my site ... las vegas bail bondsman

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. The blog will change in the future.
    Thank you for stop by!

    ΑπάντησηΔιαγραφή