Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012

Χαρά!!

Αυτή η λέξη με κυριεύει αυτήν την εβδομάδα!
Από την μια η έκθεση των συρταριών που με τόση αγάπη όλες και όλοι μας περιμένουμε, από την άλλη εχτές παρέλαβα το δεύτερο δωράκι μου. 

Ένα υπέροχο καδράκι από τα χεράκια της Ελένης!!!


"Δε βλέπουμε καλά παρά μόνο με την καρδιά.. Η ουσία είναι αόρατη για τα μάτια.."  το μήνυμα της γλυκιάς Ελένης πάνω στο δωράκι μου νομίζω ότι τα λέει όλα!!!
Ανοίγοντας το όμως με περίμενε άλλη μία έκπληξη!


Δύο υπέροχα σκουλαρικάκια συνοδευμένα με μία ευχή.
Ελένη μου χίλια ευχαριστώ για όλα, το καδράκι σου στολίζει περήφανα τον τοίχο μου και τα σκουλαρικάκια σου θα τα φοράω με μεγάλη χαρά!!

Παίρνω το υπέροχο μήνυμα της Ελένης και το φυσάω να πετάξει και να σκορπιστεί πάνω από την Μονή Λαζαριστών,  γιατί εκεί ανήκει, στην Κυρία Ρένα και σε όλες εσάς τις υπέροχες δημιουργούς των συρταριών!!!!
Πιστεύω αυτό θα ήθελε και η Ελένη!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στους συνανθρώπους μας σε ανάγκη!!
 


98 σχόλια:

  1. Καλημερα Μαγδα!Όμορφα τα δωρακια που έλαβες και αισιόδοξο το μήνυμα που στέλνεις!Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συρταράκι σου υπέροχο!!
      Θα τα πούμε από κοντά στην έκθεση!!
      Καλή σου μέρα, φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. Καλημερα Μαγδούλα!!Περασα να σου ποσο χαρούμενη ειμαι που σε γνωρισα και πως αυτη την όμορφη χτεσινη μερα ευχομαι να την επαναλάβουμε σύντομα!Εισαι πολύ γλυκός και δοτικός άνθρωπος!Τυχεροί οι άντρες σου, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    3. Οι δικοί σου να δεις πόσο τυχεροί είναι!!!
      Και γω χάρηκα πάρα πολύ Πετρούλα μου!!
      Εννοείται πως περιμένω κι εγώ να την επαναλάβουμε σύντομα!!
      Σ΄έψαχνα αλλά δεν σε βρήκα, θα μιλήσουμε.
      Σε ευχαριστώ για όλα!!
      Πολλά φιλάκια στα ζουζουνάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Μαντρίνα μου γλυκειά....να τα χαρείς τα σκουλαρικάκια σου!Το μήνυμα που σου έστειλε η Ελένη είναι πολύ-πολύ όμορφο....να το θυμάσαι ....
    Γλυκειά μου Μάγδα κι`εγώ χάρηκα ΠΟΛΥ που σε γνώρισα....χάρηκα που δεν έπεσα έξω...είσαι όπως σε είχα στο μυαλό μου .....
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χρυσούλα μου!!
      Ανυπομονώ να τα ξαναπούμε!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ... ΓΛΥΚΟ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παντα χαρουμενη να εισαι. να χαιρεσαι τα δωρακια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!
    Καλοφόρετα τα σκουλαρίκια σου! Υπέροχη χειρονομία...
    Ο τίτλος της ανάρτησης τα λέει όλα... Όταν υπάρχει χαρά σημαίνει ότι έχουμε τα πάντα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη υπέροχο το ρεπορτάζ, το παρακολουθώ!
      Σε ευχαριστώ, καλό μεησμέρι!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου στη γιορτή μου. Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Νάσαι καλά Ελένη!!
      Καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΣΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΡΓΟ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα ένα μπράβο για όλα όσα κάνετε Κυρία Ρένα!!
      Καλή επιτυχία!!
      Θα τα πούμε σύντομα...
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα!Είναι πάρα πολύ ωραία!Πάντα χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά!!
      Ευχαριστώ πολύ, καλό μεσημέρι!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα!!!Καλοφόρετα τα όμορφα σκουλαρίκια! Πολύ μου άρεσε το μήνυμα της Ελένης που τα συνόδευε! Εύχομαι να είσαι πάντα χαρούμενη και στην Μονή Λαζαριστών να λάβουν χαρά, κουράγιο και βοήθεια όλοι οι συνανθρωποί μας που τα έχουν ανάγκη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι!!!
      Σε ευχαριστώ Γιώτα, καλό μεσημέρι!!

      Διαγραφή
  9. Kαλημερα Μαντρινα μου,ομορφο μηνυμα μας στελνεις!!!Αρκει καποιος να εχει καρδια γιατι οι περισσοτεροι πραττουν με το συμφερον.Μεγεια τα δωρακια σου,παντα τετοια!!!!!Μακαρι ναμην υπηρχαν ανθρωποι ναχουν αναγκη,μπορουμε να τα αλλαξουμε αυτο,ψηφιζοντας σωστα.
    Πολλα φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Μαρία μου η έκθεση όμως δείχνει ότι πολλοί έχουν καρδιά και όχι μόνο!!
      Σε ευχαριστώ που με επισκέπτεσαι, πολλά φιλιά και καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα τα δωράκια σου! Με γειά σου! Και το μήνυμα πολύ γλυκό! Φιλιά~!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλορίζικα τα δωράκια! Αχ! αυτό το βιβλίο, υπέροχο, μιλάει κατευθείαν στην καρδιά...Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Σοφία μου, υπέροχα τα καινούργια σου, φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Πραγματικά υπέροχα τα σκουραρίκια!!! Καλή επιτυχία στην έκθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι φραουλίτσες υπέροχες και έξυπνες :)) !!
      Καλή συνέχεια, καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  13. Τι ομορφα δωρακια!
    Καλησπερα γλυκια μου! Φιλια πολλα απο Αθηνα!
    ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Θεσσαλονίκη στέλνει τους χαιρετισμούς και τα φιλιά της και σε εσάς όλες που είστε μακριά!!!

      Διαγραφή
  14. Με γεια τα δωρακια σου παντα η αγαπη να ζεσταινει την καρδια σου γιατι εχεις ενα μοναδικο τροπο να τη μεταδιδεις
    Πολλα φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίδρα μου τι όμορφα λόγια!!!
      Χίλια ευχαριστώ!!
      Τα λέμε σύντομα...καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  15. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ! ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου!!!
      Το όνομα του blog σου είναι υπέροχο καθώς και το περιεχόμενο του!!!
      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  16. Ομορφα τα δωράκια σου,μεγειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα!!
      Το συρταράκι σου εκπληκτικό!!!

      Διαγραφή
  17. Πόσο χαρούμενη με έκανες με τα λόγια σου! Χάρηκα πάρα πάρα πολύ που σου άρεσαν..! Φυσικά αυτο το μήνυμα θέλω κι εγώ να πάει στη Μονή Λαζαριστών και σε όλους τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη.. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  18. Μαντρίνα μου ...καλησπέρα...όμορφες χειρονομίες...από όμορφους ανθρώπους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το γράφεις mia μου!!
      Καλή Πέμπτη να έχεις!!!

      Διαγραφή
  19. Μεγεια τα δωρακια σου, πολυ ομορφα και τα δυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όμορφα τα δωράκια και υπέροχες οι σχέσεις που δημιουργούνται μέσα από το διαδίκτυο.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά υπέροχες κυρίως γιατί αυτό έχει αντίκτυπο και σε άλλους ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια!!
      Να έχεις μία όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφα τα δωράκια από τη φίλη σου !!
    Πέρασε να πάρεις και μια μικρή ζωγραφιά !!

    Καλή επιτυχία στην έκθεση συρταριών (είδα φωτο)είναι όλα αριστουργήματα !!
    Σαμιώτικους φιλικούς χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά δεν έχω λόγια!!!
      Πως υπέθεσες;;; Πως αντιλήφθηκες;;; Πως κατάλαβες;;;
      Έχω μείνει άφωνη!!!
      Τόσο που θα σου γράψω σε λίγο!!
      Χίλια ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  22. ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΕΙΣ.ΜΕ ΠΟΛΥ ΟΥΣΙΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΜ ΕΚΘΕΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα ειδωθούμε!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ, καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  23. Γλυκιά μου σ'ευχαριστώ ολόψυχα!!!! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου και καλή συνέχεια στις υπέροχες δημιουργίες σου! Φιλάκια! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σε ευχαριστώ Μαρία!!!
    Καλή μέρα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. «Advertir la vida mientras se vive, alcanzar a vislumbrar su implacable grandeza, disfrutar del tiempo y de las personas que lo habitan, celebrar la vida y el sueño de vivir, ése es su arte.»

    Feliz fín de semana amiga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να είσαι καλά να χαίρείς τα δωράκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου! Μπράβο!
    υγ. είμαι σίγουρη ότι κάτι θα προλάβεις να φτιάξεις ή να φωτογραφίσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ήθελα να φτιάξω Βιβίκα μου, μακάρι να προλάβω!!
    Θα τα πούμε...
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαντρίνα χάρηκα πολύ που σε γνώρισα κι από κοντά!!!σίγουρα θα ξαναβρεθούμε!!!φιλάκια και μεγειά τα δωράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κι εγώ Φανή πολύ!!
    Το χαμόγελο σου θα μείνει σε όλες μας αξέχαστο!
    Σε ευχαριστώ, καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μαντρινα τελειο το δωρακι σου τι τυχερη που εισαι:)
    παντα ετσι να σαι στη ζωή σου και να λαμβανεις δωρακια.φιλια πολλα και καλη συνεχεια στη μερα σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thomi σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Επίσης καλή μέρα να έχεις!!

      Διαγραφή
  32. Καλημέρα!Είναι πάρα πολύ ωραία ταδωράκια σου!Πάντα τυχερή σου εύχομαι να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σπυριδούλα μου!!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  33. Κοριτσάκι μου όμορφο!!! Πάντα δώρα να παίρνεις και να είναι από καρδιάς!!! Τα αξίζεις πραγματικά!!! Καλό ξημέρωμα να έχεις, σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χιονάτη μου :)) !!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  34. Un maravilloso regalo acompañado de una grán frase

    Disfrutalo amiga mia como la amistad

    Desde España Con cariño Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I absolutely agree!!
      Thank you for visiting my blog!!
      Greetings from Greece!!

      Διαγραφή
  35. Πανέμορφα τα δωράκια σου Μαντρίνα μου!! Εύχομαι να΄σαι πάντα τυχερή και ευτυχισμένη! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ευχαριστώ πολύ Έλενα, επίσης!!
    Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Nα χαίρεσαι τα δωράκια σου Μαντρίνα μου και πάντα τέτοια!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σε ευχαριστώ Σόφη, καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μαντρίνα ένα βραβειάκι βρίσκεται στο blog μου για σένα...Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Χρυσούλα μου!!
      Όνομα και πράμα είσαι!!
      Ελπίζω να τα πούμε σύντομα!!
      Πολλά φιλιά σου στέλνω!!!

      Διαγραφή
  40. Καλό Σαββατοκύριακο γλυκό μου κοριτσάκι σε φιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Επίσης Κικίτσα μου, να περάσεις όμορφα!!
    Σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ δημιουργία, επίσης!!
      Το σετάκι σου υπέροχο, το περιποιήθηκες τόσο πολύ!!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  43. Μαγδούλα μου, καλησπέρα!Στειλε μου σε παρακαλώ το τηλ σου με μνμ γιατι εκεινη τη μερα ειχα 3-4 αναπάντητες κι απο αλλους αριθμους κι εχασα τα αυγα και τα πασχάλια!Φιλακια πολλά, θα περιμενω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ Πετρούλα μου έτσι είναι τα διάσημα πρόσωπα :))) !!
      Φυσικά και θα στο στείλω, ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περνάτε όμορφα!!
      Μας λείπεις!!
      Θα τα πούμε σύντομα!
      Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  44. Μαντρινα μου να'σαι καλα κουκλα μου και να χαιρεσαι τα δωρακια σου!!!! Παντα ΧΑΡΑ να νιωθεις!!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη, επίσης!!
    Καλή Τρίτη, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Να τα χαρείς τα δωράκια σου Μάγδα μου!! Σε έψαχνα για να σε χαιρετίσω πριν φύγω από την έκθεση, αλλά δε μπόρεσα να σε βρω μέσα στον κόσμο... Είμαι σίγουρη πως θα τα ξαναπούμε σύντομα!! Πολλά-πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ειρήνη μου κι εγώ το ίδιο.
      Σίγουρα θα τα πούμε σύντομα που θα έχουμε και χρόνο!
      Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  47. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!!!!!!!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Έφη μου, να είσαι καλά!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  48. Εύχομαι η ζωή σου να είναι γεμάτη ΧΑΡΑ!
    Καλοφόρετα τα σκουλαρικάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα ευχαριστώ πολύ, και η δική σου γεμάτη χαρά και δημιουργία!!
      Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  49. Καλο μηνα Μαντρινα μου!!!!
    Πολλα φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαρία μου, σου εύχομαι να τον ζήσεις με χαρά!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  50. καλό Σαββατοκύριακο. Βγήκα μετά από πολύ καιρό σεριάνι στη γειτονίτσα μας να θαυμάσω τις ομορφιές της. Eύχομαι όλη σου η ζωή να είναι γεμάτη με χαρά!Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αναστασία!!
      Τι όμορφα πράγματα που φτιάχνεις!!
      Κι εγώ είχα λίγο καιρό που δεν προλάβαινα να μπω και σας διάβασα με χαρά!!
      Καλό μήνα να έχεις!!!

      Διαγραφή
  51. Να'μαι και εγω καλώς σε βρήκα!!
    Ο χαμογελαστός άνθρωπος δεν έχει να προσφέρει τίποτα άλλο από αγάπη και χαρά! όσο τη χαρίζουμε άλλο τόσο μας επιστρέφεται!
    Φιλιά θα τα λέμε
    (δεν κάνω πολλές βολτίτσες στα μπλογκ είμαι περισσότερο του φβ οπότε μην με παρεξηγείς αν δε σε επισκέπτομαι συχνά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χαίρομαι που με βρήκες Σοφία!!
    Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες!!
    Θα κάνω κι εγώ fb σύντομα οπότε θα σε βρω κι εκεί.
    Καλό βραδάκι να έχετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΣΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.ΑΥΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ!!ΥΧΕΡΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σε ευχαριστώ πολύ Νάσια μου!
    Καλό βράδυ να έχεις και καλό μήνα και από εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλώς σε βρήκα!!το blog σου είναι Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Χαίρομαι που με βρήκες!!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Καλώς ήρθες, θα τα λέμε με μεγάλη μου χαρά!!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. τέλειο το δωράκι σου κοριτσάκι μου με τον μικρό πρίγκιπα!!πάντα καλότυχη να είσαι!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Σε ευχαριστώ πολύ maya!!
    Καλή εβδομάδα σε όλους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή