Τετάρτη, 9 Μαΐου 2012

Τα νέα μου συρτάρια (μέρος 2ο)

Διανύουν χιλιόμετρα μέσα από πόλεις και χωριά,


από λιβάδια και βουνά,


με δύναμη την αγάπη για το ποδήλατο και στόχο να ακουστεί ο Εθνικός μας Ύμνος!


Στίχοι: Άρης Δαβαράκης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Κώστας Μακεδόνας

Παίρνω ένα ποδήλατο
και φεύγω για τ' αδύνατο
κρατάω στο χέρι το κλειδί
πιάνω το τιμόνι
ο σφυγμός μου δυναμώνει
το έργο κάπου το 'χω ξαναδεί

Ήμουν μικρό παιδάκι με καθαρή καρδιά
είχα τ'ονειρό μου, το ποδήλατό μου
κι όλα έμοιαζαν σωστά
έγινα δεκάξι, κι όλα ήταν εντάξει
είχα μια ζωή μπροστά

Το ποδήλατό μου, ήταν πάντοτε δικό μου
και με πήγαινε πολύ μακρυά
μέσα στη Σαχάρα, σαν την πιο βαθιά λαχτάρα
μ' οδηγούσε πέρα απ' τη χαρά

Και τώρα στον αγώνα, ξανά απ' την αρχή
Φόρτσα στο πεντάλι, να 'ρθουνε κι οι άλλοι
πάμε για ορθοπεταλιές
τα ποδήλατά μας, όπως τα όνειρά μας
ξέρουν από ανηφοριές


                                   ΛΟΝΔΙΝΟ 2012

Καλή επιτυχία στους αθλητές της ποδηλασίας μας στους Ολυμπιακούς Αγώνες αλλά και σε όλα τα παιδιά μας στα υπόλοιπα αγωνίσματα!!

86 σχόλια:

  1. Μαντρίνα ωραία σκέψη να τιμήσεις τον αθλητισμό με το συρτάρι σου! Αύριο θα βρίσκομαι στην Αρχαία Ολυμπία για την Αφή της Φλόγας και εντός των ημερών θα σας έχω ...ρεπορτάζ.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη αυτό είναι υπέροχο!
    Θα περιμένω να διαβάσω το ρεπορτάζ σου!!
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ως γυμνάστρια που είμαι έχω ένα λόγο παραπάνω να βρω τα στρτάρια σου καταπληκτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή τους επιτυχία!!!Όσο για τα συρτάρια σου υπέροχα!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου σε ευχαριστώ, φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. μπράβο..μου αρεσε πολυ η ιδεα σου να τιμησεις τους ολυμπιακους αγωνες και γενικα τον αθλητισμο μεσω αυτης της κατασκευης..καλη επιτυχια σου ευχομαι ! φιλουθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά δελφινάκι!!
      Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  6. Μαρια Καλαιτζη( χωρις blog - κατασκοπος)9/5/12, 3:02 μ.μ.

    Madrina ειναι τελεια τα συρταρια σου!!!καταπληκτηκα!!! καλη επιτυχια στους ποδηλατες σου!!!!μπραβο σου!!! Μαγδα προσπαθησα να σου γραψω και αλλη φορα αλλα δεν μου ανοιγε τα σχολια. φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Κυρία Μαρία που είστε;
      Ευχαριστώ πολύ, ελπίζω στην έκθεση να τα πούμε ε;
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Τελικά ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι αδύνατο!!!
    Ολα μπορούν να συμβουν, όλα μπορούν να πραγματοποιηθούν και μαζι με τα όμορφα συρτάρια σου ενώνουμε τις ευχές μας για ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΜΑΣ & ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!
    Πολύ έξυπνα και πρωτοποριακά συρτάρια Μαντρινάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!
      Μακάρι η έκθεση να έχει κάθε επιτυχία!!
      Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο σαν ιδέα, αλλά το υλοποίησες και καταπληκτικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ marileni, χαίρομαι που σου άρεσαν!!

      Διαγραφή
  9. ΤΙ ΧΑΡΑ ΕΚΑΝΑ ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΕΙΔΑ ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρωστούσα :))
      Χαλάλι τη βροχή!!
      Θα τα πούμε μεθαύριο!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. καλέ τους ζηλέυω αυτούς τους ποδηλάτες σου τι μπορεί να φτιάξεις ψυχή μου συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και από εδώ marilise!!
      Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  11. Καλή επιτυχία στους ποδηλάτες και πολλά μπράβο σε σένα για την ιδέα σου και για το συρτάρι που έφτιαξες.
    θα σε δω στην έκθεση
    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω!!
      Σε ευχαριστώ, καλό απόγευμα και σε σένα!!

      Διαγραφή
  12. Μαντρίνα είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!!! Χρησιμοποίησες πολύ όμορφα χρώματα....το θέμα που διάλεξες και η αναφορά σου στους αγώνες....τα έντυσες με στίχους και μουσική....και μας τα παρουσίασες! Μπράβο Μαντρίνα! έκανες πολύ καλή δουλειά!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρυσούλα μου!!
      Νάσαι καλά, καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  13. Αχ βρε Μαντρίνα μου τι υπέροχη ιδέα!!!!καταπληκτικό!!!!μπράβο σου!!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Δέσποινα μου, να είσαι καλά!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. ΚΑΛΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ....ΤΑ ΔΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΑ....ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΤΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νένα μου σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  15. Μαντρίνα...έξυπνη ιδέα!!!! Έχεις βάλει πολύ ωραία χρώματα!!!!!καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mia χαίρομαι που σας άρεσαν τα χρώματα!
      Καλή Πέμπτη να έχεις!!

      Διαγραφή
  16. Ε τώρα ότι θα πήγαινα στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου μέσα σε δύο συρτάρια δεν μπορούσα να το πιστέψω!!!!!! Πολύ έξυπνη ιδέα με υπέροχη εκτέλεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα είδες ποδηλάτισσα;
      Σε ευχαριστώ πολύ, καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  17. Μα τι ομορφο συρταρι !!!!!ομορφο θεμα και υπεροχα στημενο!!ξεχωριζει!!!Να σαι καλα,να εχεις παντα τοσο καλες ιδεες...και να μην σταματησεις ποτε να δημιουργεις!πολλα φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα διαβάζω τέτοια λόγια από δημιουργούς σαν εσένα misirlou τι άλλο θέλω;
      Η δημιουργία είναι μεγάλη αγάπη, μακάρι να μπορώ πάντα να ασχολούμαι, να μαθαίνω και άλλα και να γίνομαι καλύτερη.
      Χίλια ευχαριστώ, καλή σου μέρα, φιλιά!!

      Διαγραφή
  18. Πανέμορφα τα συρτάρια με πολύ ωραίο θέμα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τόσα συρτάρια μαζεύτηκαν και με αθλητισμό, ποδήλατο δεν είχα ξαναδεί. Πόσα θέματα υπάρχουν ακόμη που δεν έχουν καλυφθεί; Μήπως πρέπει κάπως να τα καταχωρήσουμε;
    Συμφωνώ και επαυξάνω τα παραπάνω σχόλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ιδέες των δημιουργών τους Niatta ήταν όλες μία και μία. Έγινε όντως υπέροχη δουλειά, κάτι μοναδικό!!
      Δεν ξέρεις ποιό να πρωτοχαζέψεις!!
      Ένα τεράστιο μπράβο σε όλο τον κόσμο και στην Κυρία Ρένα που είχε την ιδέα!!
      Καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  20. Μαντρινάκι χαίρομαι που ανταμώσαμε!!!Πολύ ωραίοι οι ποδηλάτες σου και εξαιρετικά πρωτότυπο θέμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Χρυσάνθη!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Και πάλι να σας ζήσει το μωράκι!!

      Διαγραφή
  21. Αχού!!! Θα τρελαθώ!!! Από τα καλύτερα θέματα!!! Και υπέροχος τρόπος για να ευχηθούμε καλή επιτυχία στα παιδιά μας!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου!!!! Σε φιλώ καλό απόγευμα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κική μου σε ευχαριστώ και σου στέλνω πολλά φιλιά!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΑΑΑΑ πολυ ομορφα τελεια ιδεα!!!!Μπραβο Μαντρινα μου!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευχαριστώ Katrina, καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι ωραία!! Πολύ ωραίο θέμα. Μπράβο!!!!! Καταπληκτικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χριστίνα!!
      Το blog σου μου αρέσει τόσο πολύ!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  26. Μπράβο Μαντρίνα...είναι τέλειο!! Φανταστικά χρώματα και πανέμορφη ιδέα...Φαντάζομαι πόσο πολύ δούλεψες για όλες αυτές τις υπέροχες μικρές λεπτομέρειες...Μπράβο και πάλι μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου καλή σου μέρα!!
      Χαίρομαι να ακούω τέτοια όμορφα λόγια από εσένα που έχεις τόσο υπέροχο γούστο!!
      Αυτά τα δυο ναι τα δούλεψα πολύ, ήτανε και ο χρόνος μου όπως όλων περιορισμένος. Ήθελα να φτιάξω κάτι με την τσόχα, με τις κορδέλες, τα κουμπιά, το ρέλι, το ύφασμα γιατί αυτά τα υλικά τον τελευταίο καιρό έχουν κλέψει την καρδιά μου από τον πηλό. Επίσης ήθελα μέσα από αυτά να κάνω ένα αφιέρωμα στην Ελληνική ποδηλασία.
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ, εύχομαι να τα πούμε στην έκθεση και πάλι!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα! Τι όμορφα που είναι τα συρταράκια σου! Όχι ότι οι υπόλοιπες κατασκευές σου πάνε πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Καλώς ήρθες και καλό σου Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  28. Μαντρίνα, ΥΠΕΡΟΧΑ. Τα συρτάρια σου είναι φανταστικά! Είναι ό.τι πρέπει για παιδικό δωμάτιο! Καλό Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μακάρι να πάνε σε κάποιο παιδικό δωμάτιο, η χαρά μου θα είναι διπλή!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, καλά να περάσεις!!

      Διαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα χρυσοχέρα Έφη!!
      Ευχαριστώ, να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  30. Kαλημερα Μαντρινα μου!!Τι πρωτοτυπο σχεδιο και ομορφα στημενο,και εκπεμπουν και το μηνυμα τους!!!!!Καλη επιτυχια στους Ολυμπιακους και στην Εκθεση!!!!!!
    Φιλια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία!!
      Σου στέλνω τις ευχές μου για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  31. εχω φουντωσει απο περηφανεια..Μαντρινα μου..εγινε Πανεμορφο..καλη τους επιτυχια..να σε καλα κοριτσι..ομορφο σ.β..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου!!
      Καλή τους επιτυχία, καλή επιτυχία Ελλάδα!!

      Διαγραφή
  32. Φανταστικό! Είσαι απίθανη και χρυσοχέρα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Βιβίκα μου!! Ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά, καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  33. Bom fim de semana!
    Bom domingo!

    ¸.•°`♥✿⊱╮
    ❤♡
    FELIZ DIA DAS MÃES!!!

    Beijinhos.
    Brasil
    °º °♫♫♪¸.•°`

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Have a nice Sunday and a happy mother΄s day too!!!
      Greetings from Greece!!

      Διαγραφή
  34. Ειναι ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑ
    Εχω ενθουσιαστει!
    Μπράβω Μαντρίνα και πάλι μπράβο! Εισαι χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε είναι σημαντικό για την έκθεση!!
      Να έχεις μία υπέροχη Κυριακή!!

      Διαγραφή
  35. AΠΛΑ Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΟ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου αυτά τα υλικά όπως έγραψα και πιο πάνω μου αρέσουν πολύ, οπότε άφησα λίγο τον πηλό και μου λείπει (εσύ ειδικά το καταλαβαίνεις καλά αυτό) !!!
      Όμως όσο φτιάχνω κάτι άλλο τόσο ενθουσιάζομαι και με άλλα και με άλλα και με άλλα άπειρα υλικά, όλα μου αρέσουν :)) !!!
      Σε ευχαριστώ πολύ, σου εύχομαι καλημέρα, πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  36. Πραγματικά τέλεια τα συρτάρια! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΜΑΝΤΡΙΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 'Ομορφη είσοδος με όμορφα λόγια!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Καλώς ήρθες!!
    Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μαντρίνα μου είναι καταπληκτικές οι δημιουργίες σου, όπως πάντα!! Μπράβο χρυσοχέρα μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ενα μεγάλο μπράααααβο θα σου πώ....για το θέμα στα συρταρια σου και για τα υπέροχα χρώματά τους της όμορφες λεπτομέριες....καταπληκτικα .. το λιγότερο!!!! να ευχηθουμε χρονια πολλα σε όλες τις μανούλες του κόσμου......φιλακια πολλα.....Μαντρινα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!!!
      Χρόνια σου Πολλά, να σε χαίρονται όλοι σου!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  41. Υπέροχα τα συρτάρια σου, Μαντρίνα μου...είσαι φοβερή!! Καλή επιτυχία στους αθλητές μας! Να'χεις μια πανέμορφη εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλενα!!
      Η εβδομάδα ξεκίνησε υπέροχα, σήμερα στην Μονή Λαζαριστών γνώρισα τόσο όμορφους ανθρώπους!!
      Όλες είχαμε απίστευτη χαρά!!
      Από το δυαδικτιακό στο ανθρώπινο, στο πραγματικό!!
      Καλή επιτυχία στην έκθεση!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  42. Μάγδα πολύ ωραια τα εφτιαξες!Χίλια μπραβο, στελνεις και τόσα μηνυματα μαζι με την προσπάθεια σου!Να'σαι καλά, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το δικό σου συρταράκι μου άρεσε πάρα πολύ, μόλις είδα την ανάρτηση σου, δεν πρόλαβα να σου γράψω!!
      Εύχομαι να σε γνωρίσω στα εγκαίνια και εάν μπορέσεις και ακόμα πιο πριν στο καφεδάκι!!
      Τα συρτάρια σας είναι απίστευτα!!!
      Από κοντά είναι χίλιες φορές πιο υπέροχα δεν έχω λόγια να περιγράψω αυτό που ζήσαμε σήμερα!!!
      Προσπαθούσα να κρατάω το μυαλό μου στην δουλειά εκεί γιατί όλο σταματούσα και τα χάζευα!!!
      Μπράβο σε όλες και όλους σας!!!
      Μπράβο και στην Κυρία Ρένα φυσικά που μας ένωσε!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  43. Τόσο καιρό και δεν τα είχα δει τα συρτάρια σου. Είχα άλλες έννοιες , ξέρεις εσύ. Πολύ όμορφα έγιναν και το θέμα τους περνάει ένα μήνυμα και μια ευχή.Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ευχαριστώ πολύ Σωσώ, κάθε κομματάκι των συρταριών έχει και ένα νόημα.
    Σε ευχαριστώ επίσης που βρίσκεις χρόνο και περνάς από το blogάκι μου!!
    Και εσύ να είσαι καλά, καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τι πρωτότυπη ιδέα! Μπράβο σου, Μαντρίνα, έκανες άψογη δουλειά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σε ευχαριστώ πολύ Αναστασία!!!
    Να προσέχεις!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Και απο κοντα ακομα πιο ωραια !!!!!!!!!!
    Καλη επιτυχια και στους αθλητες μας!!
    Μαγδα χαρηκα πολυ που σε γνωρισα !!!
    Πολλα φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Φαίδρα μου κι εγώ χάρηκα πάρα πολύ!!!
    Ραντεβού την Παρασκευή!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. υπεροχα τα συρταρακια σου απο κοντα!!!!

    καλως σε βρηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλώς ήρθες!!
    Σε ευχαριστώ πολύ, όλα καταπληκτικά και απίστευτα!!!
    Καλή μέρα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή