Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012

Δωράκι και νέα βραβεία!

Τις προάλλες παρέλαβα το δωράκι που κέρδισα στο διαγωνισμό της Ειρήνης.
Μου χάρισε την καρδούλα της φτιαγμένη από τα χέρια της! Η χαρά μου μεγάλη γιατί είναι το πρώτο μου δωράκι. 



Σαν να το έδινε σε φίλη που την γνωρίζει χρόνια
Γιατί η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά!

Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω έτσι την Ειρήνη και χάρηκα αφάνταστα. Είναι μια όμορφη και λαμπερή κοπέλα όπως το δωράκι της! Επίσης ευγενέστατη και δημιουργική.  
Από εκείνη την ώρα το φοράω και μου θυμίζει εκτός από την Ειρήνη και τον υπέροχο κόσμο που συνάντησα εδώ με τις τόσο όμορφες δημιουργίες.

Ειρήνη σε ευχαριστώ πάρα πολύ και σου εύχομαι καλή συνέχεια στις εμπνεύσεις σου!

Επίσης αυτές τις μέρες μου χάρισαν ακόμα δύο βραβειάκια, Η Ειρήνη, η Κική και η Vaso!
Κορίτσια σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!!




Το δίνω με την σειρά μου στα:
1)http://annoula-rodoula.blogspot.com/ 
2)http://my-3d-origami.blogspot.com/
3)http://diaxirosxrysa.blogspot.com/  
4)http://smaragdenia-roula.blogspot.com/
5)http://by-helene.blogspot.com/  
6)http://donkeyandthecarrot.blogspot.com/
7)http://katidikomou.blogspot.com/2012/04/blog-post_18.html  



76 σχόλια:

  1. Είναι δύσκολο να κάνεις φιλίες με άτομα που δεν τα ξέρεις προσωπικά, αλλά τα γνωρίζεις μέσα από τα έργα και τα γραφόμενά τους. Και όμως και με αυτόν τον τρόπο, γεννιόνται φιλίες. Να χαίρεσαι το δωράκι - καρδούλα, αλλά και το βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Μαντρίνα μου για τα βραβειάκια σου,να τα χιλιάσεις.
    Η καρδούλα δε καταπληκτική, μπράβο και στην
    Ειρηνούλα.
    σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μπράβο της!
      Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου!

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ πήρα δωράκι βολβούς!!!Τους φύτεψα κι όλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα, το είδα!!
      Με το καλό να ανθίσουν!

      Διαγραφή
  4. Πολύ γλυκειά η καρδούλα!Με γεια! Να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαντρινα μου,να χαιρεσαι το δωρακι σου και τα βραβειακια σου!!!!
    Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία ευχαριστώ πολύ, να΄σαι καλά!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το δώρο σου.... καλοφόρετο!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη!
    Χρόνια Πολλά με υγεία , Δημιουργία και χαρά Μαντρίνα!
    Να χαρείς το δώρο σου.
    και συγχαρητἠρια για τα βραβεία σου!

    Πολύ όμορφο το στεφάνι στην προηγούμενη ανάρτηση!
    Μπράβο!! Και του Χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά Καρπαθάκι!!
    Καλώς ήρθες!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
    Θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τα βραβεία και τα δωράκια!!! Πάντα τέτοια. Με τη σειρά μου ευχαριστώ κι εγώ πάρα πολύ για την τιμή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνα!
      Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!

      Διαγραφή
  10. με γεια τα βραβεια και το δωρακι..ειναι πολυ ομορφα..να τα χαρεις..καλη συνεχεια οτι κι αν κανεις..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλή και όμορφη μέρα να έχεις!

      Διαγραφή
  11. Μαντρίνα μου να χαίρεσαι το δωράκι σου και τα βραβειάκια σου!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ, καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και δώρο και βραβεία!!!! Πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Ναι είναι Ευγενία!!
      Μπράβο στην Ειρήνη!

      Διαγραφή
  16. Καλημερα ...Μαντρίνα μου ειναι τόσο ομορφη η καρδούλα που κερδισες...!!!και σου ευχωμαι καλή αρχή αφου ειναι το πρωτο σου και άλλα πολλα.. με το καλό... να σε ευχαριστήσω για το βραβείο που μου έδωσες και σήμερα θα κανω ανάρτηση να το βάλω...φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ρούλα!!
      Έβαλα και το τραγουδάκι σας που τόσο
      μου άρεσε!!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  17. Πολύ πολύ όμορφη η καρδούλα σου! Μεγειά! Μπράβο για τα βραβειάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μεγεια το δωρακι σου, ειναι πολυ ομορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα που είναι το σχόλιό μου... χθές το άφησα...και τώρα που γύρισα να πάρω τα βραβεία δεν το βρίσκω....
    δεν καταλαβαίνω...δεν πειράζει...
    Μαντρίνα μου καλοφόρετη νάναι η όμορφη
    καρδούλα σου!!! Τα βραβεία τ`αξίζεις, να τα χαρείς!!
    Σ`ευχαριστώ πολύ, που θέλησες να τα χαρίσεις και σε μένα,με κάνεις πολύ χαρούμενη! Σ`ευχαριστώ!
    Να περνάς όμορφα!!!
    Υ.Γ λές να μην πάτησα Δημοσίευση; Την έχω ξαναπάθει έτσι...συγνώμη πάντως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα Χρυσούλα μου!
    Συμβαίνει αυτό με τα σχόλια, μηχανήματα είναι.
    Εγώ σε ευχαριστώ και μακάρι να είμαι ένας λόγος
    να είσαι χαρούμενη!
    Υπέροχο το συρτάρι σου καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαντρίνα μου καλημέρα! Και το Donkey και το Carrot και εγώ προσωπικά σε ευχαριστούμε πολύ πολύ πολύ και σου ευχόμαστε ένα υπέροχο σκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το blog σου είναι υπέροχο και δεν θέλω να χάνω ανάρτηση του!!!
    Επίσης Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχο το δωράκι σου και τα βραβεία!Πάντα τέτοια σου εύχομαι!Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και που με σκέφτηκες και θέλησες να χαρίσεις και σε εμένα τα βραβεία!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ σε ευχαριστώ Σπυριδούλα!!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΠΡΑΒΟ!!!!!! ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΣ!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να χαίρεσαι τα βραβεία σου Μαντρίνα μου και σου εύχομαι ότι καλύτερο! Πανέμορφο το δωράκι που κέρδισες....πάντα επιτυχίες να'χεις!! Καλό απόγευμα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστώ πολύ Έλενα για τις όμορφες ευχές σου!
    Δεν πρόλαβα να σου γράψω, πολύ όμορφα τα κηροπήγια σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είσαι τόσο, μα τόσο γλυκιά... Δε λέω άλλα γιατί θα γίνουμε βαρετές στο τέλος!! Χαχαχαχα... Χαίρομαι πραγματικά που σου άρεσε η καρδούλα μου πάντως!! Πολλά φιλιά καλή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά φιλιά!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  29. Συγχαρητηρια για το δωράκι αλλά και για το βραβείο!!!
    να έχεις ένα ομορφο Σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σε ευχαριστώ!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ειναι υπεροχο αυτο που γινεται..να νε καλα το Ειρηνακι..και συ καρδια μου να το χαρεις το δωρακι σου..ομορφο σ.β..με γεια και τα βραβεια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Είναι Μαρία μου συμφωνώ μαζί σου!
    Μα τι αριστούργημα το συρτάρι σου!! Ακόμα το κοιτώ!
    Η προσπάθεια όλων σας απίστευτη!
    Να περάσεις όμορφα, σε ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εισαι καιε συ απο τις τυχερες που εχεις κατι απο την ειρηνη μας να εισαι καλα να το χαρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πάντα να είσαι τυχερή, όχι σαν κι εμένα που δεν κερδίζω τίποτε :(
    Πλάκα κάνω, να χαίρεσαι το δωράκι σου και τα βραβεία σου. Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κερδίζεις-κερδίζεις τον θαυμασμό μας
    για τα υπέροχα εργόχειρα που μας δείχνεις!!
    Σε ευχαριστώ Niatta!
    Καλή εβδομάδα και καλή Πρωτομαγιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Με γειά με γεια κοριτσάκι μου, το δώρο και τα βραβεία!!! Πάντα τέτοια σου εύχομαι!!! Καλή εβδομάδα και καλό βράδυ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κικίτσα!!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα, καλή πρωτομαγιά!!!

      Διαγραφή
  38. Πολυ ομορφο το δωρακι σου!!!!Καλοφορετο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Katrina!!
      Μα τι όμορφες ευχές όλες σας για να ξεκινήσει
      ο μήνας!!!
      Καλή εβδομάδα να περάσεις καλά!!

      Διαγραφή
  39. ΠΕΡΑΣΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!!

    ...Κ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΔΩΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΛΕΣ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΕΤΣΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΜΕ Η ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ...ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ...!!!

    ΟΜΟΡΦΕΣ Κ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς ΣΟΥ!!ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ!ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες άγγελε!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη, θα χαρώ να τα λέμε!!
      Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  40. Καλό μήνα κοριτσάκι!!!
    Συγχαρητήρια και για τα βραβεία, σου αξίζουν άλλωστε τόσα κι άλλα τόσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μαίρη μου σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα λόγια σου!!
    Η εσάρπα σου καταπληκτική, μπράβο σου!!
    Καλό μήνα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΑΡΓΩ ΛΙΓΟ ΤΟ ΚΟΛΙΕΔΑΚΙ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ.ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Νάσια μου μην αγχώνεσαι όλοι στο τρέξιμο είμαστε!
    Οι πεταλουδίτσες σου υπέροχες!!
    Σε ευχαριστώ, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΟ!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. fotolabida μου σε ευχαριστώ πολύ!!
    Καλό μήνα να έχεις και να περάσεις όμορφα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ!!!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΣΧΟΛΙΟ!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΧΑΡΤΙ ΦΙΛΤΡΟΥ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ευχαριστώ Κυρία Ρένα!!
    Καλή συνέχεια στο τρέξιμο και ότι χρειαστείτε
    εδώ είμαστε :) !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. να είσαι πάντα τυχερή και η ζωή σου να είναι γεμάτη όμορφα πράγματα και κυρίως όμορφα συναισθήματα!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια καλή μου!!!!!!!!!!και απο τον Μπέμπη μας!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ maya μου για τις πανέμορφες ευχές σου!
      Κάθε επιτυχία στο etsy εύχομαι, με το καλό και οι νέες σου ιδέες να υλοποιηθούν!!
      Καλή εβδομάδα σε όλους σας!!

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!να είσαι καλά!!να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  49. Κοριτσάκι μουυυυυυ!!!!! Καλή εβδομάδα!!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κικίτσα μου γλυκιά, καλή εβδομάδα να έχεις κι εσύ!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  50. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! Με γεια και καλοφόρετο το υπέροχο δωράκι της Ειρήνης!!!Καλορίζικα και για τα βραβειάκια του blog σου!!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Γιώτα και καλώς σε βρήκα κι εγώ!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σου θα χαρώ να τα λέμε!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  51. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Υπέροχο το δωράκι που κέρδισες! Συγχαρητήρια και για τα βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλημέρα Dizzy!!
    Σε ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή