Παρασκευή, 13 Απριλίου 2012

Πασχαλιά χέρι-χέρι με ένα βραβείο!!

Τις μέρες που πέρασαν έφτιαξα κι εγώ...

τα αυγουλάκια μου

τα καλαθάκια μου από αυγοθήκες

το βραχιολάκι
 που μας έδειξε το πολύ όμορφο blog της WitchCraft in Progress και την ευχαριστώ


τα βαζάκια μου






λαμπαδίτσα για να στολίσει το δωμάτιο ενός πανέμορφου μπόμπιρα 






και τα χάρισα σε συγγενείς και αγαπημένα πρόσωπα.

Πριν από μερικές μέρες έλαβα ένα ακόμα βραβείο από την maya.


Φυσικά η χαρά μου είναι μεγάλη γιατί όπως έγραψα και στο πρώτο βραβείο μόλις δημιούργησα το blog μου με τιμήσατε με τον καλύτερο τρόπο, εσείς όλοι οι δημιουργικοί άνθρωποι που με διαβάζετε.
Αν έχετε χρόνο κάντε μια στάση από το blog της maya΄s, είναι μία γλυκιά κοπέλα με όμορφες χειροποίητες δημιουργίες και πάνω απ΄όλα έχει τρομερή αδυναμία στα ζώα.
Maya μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή!

Το παραδίδω με την σειρά μου στα:
1. http://diaheiros.blogspot.com/
2.http://evakolia.blogspot.com/
3.http://scrapmaria.blogspot.com/
4.http://mia-nancy.blogspot.com/
5.http://filiascrafts.blogspot.com/
6.http://e-crochet.blogspot.com/
7.http://effiessweethomedesigns.blogspot.com/
8.http://tourtitsesalliws.blogspot.com/
9.http://thewanderingdeer.blogspot.com/
10.http://aktida.blogspot.com/

Σας ευχαριστώ όλους με ευχές για Καλή Ανάσταση!

84 σχόλια:

  1. Tόσο όμορφα όλα που αν μου έλεγαν να διαλέξω, δε θα ήξερα ποιο!!! Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω! Νά΄σαι καλά Μαίρη με τα όμορφα λόγια σου!
      Καλή Ανάσταση!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου δεν ξέρω ποιά να πρωτοξεχωρίσω!!!Και του χρόνου.Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου εύχομαι να τα 1000σεις.Το μπλογκ της maya's είναι απο τα αγαπημένα μου.Καλό Πάσχα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σπυριδούλα μου που έρχεσαι στο blogάκι μου και μου γράφεις.
      Καλή Ανάσταση!!

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα πούμε σύντομα για τις εξελίξεις!
      Καλά να περάσετε!

      Διαγραφή
  4. ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΟΡΤΙΝΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ!!!!!!! ΤΑ ΒΑΖΑΚΙΑ ΣΟΥ, ΤΑ ΑΒΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ, ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Έφη και του χρόνου με υγεία!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. ΞΑΝΑΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα καλούδια σου. Καλή Ανάσταση εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση και από εδώ Κατερίνα!

      Διαγραφή
  7. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ..Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ..ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ..ΣΕ ΦΙΛΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο ένα;
      Αλλά ένα είχα τώρα να σου δώσω Μαρία μου, πακετάκι μαζί με την Κική θα πήγαινε αλλά της το έδωσαν ήδη!
      Καλή Ανάσταση!!

      Διαγραφή
  8. Καλοφτιαγμένα ...και καλόγουστα!!! μπράβο κοριτσάκι ...και του χρόνου...
    Σε ευχαριστώ για το γλυκό δωράκι....
    Καλή Ανάσταση ...φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σε έκανα να χαμογελάσεις και να ελπίζεις!! ;)
      Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  9. Τέλεια όλα τα πραγματάκια σου.. Φιλάκια και καλό σου Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα όλα! Καλή Ανάσταση με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα στολίδια σου πολύ όμορφα, να τα χαίρεστε.
    Ευχαριστώ και για το βραβείο.
    Καλή Ανάσταση και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το χαίρεσαι Niatta γιατί το αξίζεις!
      Καλή Ανάσταση!!

      Διαγραφή
  12. Καλή Ανάσταση ..βουτώ το βραβειάκι μου μη μου το πάρουν και..πάω στη μαγειρίτσα μου που ..βράζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα....απίθανη όπως πάντα!!
      Η δικιά μου μαγειρίτσα μόλις έγινε!
      Καλή Ανάσταση αχτίδα!!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφα όλα...!!!!καλή Ανάσταση!!!Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όσες κροτίδες πέφτουνε, του Πάσχα την ημέρα, τόσες χαρές σου εύχομαι, να έχεις κάθε μέρα!χρονια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ misirlou!
      Κι εγώ σου εύχομαι Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρά!

      Διαγραφή
  15. ¸.•°`♥✿⊱╮
    FELIZ PÁSCOA!!!

    ( ),,( )
    (=':'=)
    (,,)♥(,,)
    º°❤.•°º╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ολα μαζι τα εβαλες αλλα δνε πειραζει μπραβο για οσα εκανες κοιταξε λιγο το προφιλ σου γιατι δεν εχει το συνδεσμο του μπλογκ και ετσι δεν σε βρησκουν και αλλοι αν δεν αφησεις μνμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη!
      Τα έβαλα όλα μαζί γιατί αλλιώς ήθελα αρκετές Πασχαλινές αναρτήσεις και το θεώρησα κουραστικό για τους αναγνώστες μου.
      Θα κοιτάξω για τον σύνδεσμο, σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  17. Χριστός Ανέστη!!!Τα βάζα σου Μαντρίνα μου τα διακόσμησες πολύ όμορφα!Οι Πασχαλιάτικες δημιουργίες σου, πολύ χαριτωμένες!..Το βραχιόλι σου μου άρεσε πολύ! το έχω στα υπ`όψιν για επόμενη δημιουργία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Χρυσούλα!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν, με το βραχιολάκι ειδικά ενθουσιάστηκα από το απλό ξυλάκι γιατρού ή παγωτού
      που είχα διαβάσει στο blog που έγραψα και τα βάζα από μαρμελάδες και ζάχαρη είναι αν κατάλαβες.
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  18. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πασχαλινες ευχες απ'την καρδια βγαλμενες, ολες οι μερες της ζωης να ειναι Αναστημενες.
    Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την όμορφη ευχή!
      Αληθώς Ανέστη, Χρόνια πολλά!!

      Διαγραφή
  20. XΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ...!!!! Μαντρίνα μου...μακάρι η Ανάστασή ΤΟΥ να μας δώσει ελπίδες για κάτι καλήτερο...... πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου...συνέχισε έτσι....φιλακια Αναστασιμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αληθώς Ανέστη Ρούλα!!
    Σε ευχαριστώ πολύ, εύχομαι σε σένα και στην οικογένεια σου και του χρόνου με υγεία και σύντομα να σε ξανατραγουδήσουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χριστός Ανέστη! Πολύ όμορφα όλα τα καλούδια σου!!! Καλή ξεκούραση τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη!!
      Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνα!

      Διαγραφή
  23. Χριστος Ανεστη Μαντρινα μου!!!!!!
    Πανεμορφες ολες οι δημιουργιες σου!!!!
    Και του χρονου με υγεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαίρη!!
      Σε ευχαριστώ, επίσης να έχεις υγεία πάντα!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια πολλά !!!Χριστός Ανέστη!!! και του χρονου με υγεια και χαρά!!!φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Φανή, Χρόνια Πολλά και σε σένα γεμάτα με τις υπέροχες δημιουργίες σου!!

      Διαγραφή
  25. Μαντρίνα μου, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ... χρόνια πολλά...
    Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, θα συμπληρώσω το όνομά σου....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Φιλία και από εδώ, να τα χαίρεσαι όλα!!

      Διαγραφή
  26. Χριστος Ανεστη Χρονια πολλα!!!!!!
    Πολυ ομορφα ολα τα δωρακια που ετοιμασες να εισαι καλα και του χρονου!!!!
    Συγχαρητηρια και για το βραβειο σου!!!
    Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη, Χρόνια Πολλά!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Φαίδρα!!

      Διαγραφή
  27. Xρόνια πολλά Μαντρίνα μου!!Χριστός Ανέστη!!!Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου,εξαιρετική δουλειά!!!Μπράβο!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Sophie, τι όμορφα λόγια από εσάς
      που δημιουργείτε εξαιρετικά πράγματα.
      Χρόνια Πολλά!!

      Διαγραφή
  28. Χριστός Ανέστη κοριτσάκι μου! Όλα σου είναι πολύ όμορφα και ξεχωριστά!!! Σου στέλνω φιλιά πολλά, καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Κική μου!!
      Σε ευχαριστώ ακόμα μια φορά για τα γλυκά σου σχόλια.
      Χρόνια Πολλά!!

      Διαγραφή
  29. Είναι απίστευτο, ποσο πολλά κορίτσια είσαστε δημιουργικές, με φαντασία, ευαισθησία και γούστο και φτιάχνετε τόσο όμορφα πράγματα.
    συγχαρητήρια σε όλες και ειδικά σε σένα,
    και πάλι μπράβο
    σε φιλώ και θα παρακολουθώ τις δημιουργίες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλώς ήρθες Μαρία!!
    Ναι είναι απίστευτα τα κορίτσια, η δημιουργία τους έχει "χτυπήσει" κόκκινο :)) !!
    Κι εγώ όποτε βρίσκω την ευκαιρία επαναλαμβάνω τα συγχαρητήρια σε όλες τις δημιουργούς καθώς και στην Κυρία Ρένα για την καταπληκτική της ιδέα και ελπίζω αυτή η δράση να απλώσει τα πλοκάμια της σύντομα και σε άλλα μέρη!!
    Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου κι εγώ χάρηκα που σε βρήκα και θα τα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος18/4/12, 7:32 μ.μ.

    Χριστος Ανεστη Μαντρινα μου!
    Υπεροχες δημιουργιες! Ολη η ανοιξη σε μια αναρτηση! χιχι!
    φιλαακιαααα!!!!
    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αληθώς Ανέστη vailie!!
    Χαίρομαι που έδωσα αυτήν την αίσθηση, σε ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Xριστος Ανεστη και του χρονου!!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αληθώς Ανέστη Katrina, Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. πάει με τρέλανες..το βραχιολάκι σου το ερωτεύτηκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κι εγώ maya όταν το είχα δει είπα θα το φτιάξω!
    Και το χεράκι που το φόρεσε έμεινε πολύ ευχαριστημένο :))
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια Πολλά Madrina!Πολύ όμροφα εγιναν τα πασχαλιατικα -και όχι μόνο-καλούδια σου!Η λαμπάδα με την ταμπελίτσα μου αρεσε παρα πολύ!Πρωτοτυπο και χειροποιητο στολιδακι..Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά stone!!
      Θυμάμαι μικρά στα βιβλία που διαβάζαμε γράφαμε συνεχώς ονόματα και τα στολίζαμε. Κάθε γράμμα είχε τη δική του προσωπικότητα μέσα από τα σκιτσάκια μας.
      Αυτό σκέφτηκα κι έκανα την ταμπελίτσα για την πόρτα του μικρού αγοριού.
      Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια!

      Διαγραφή
  38. Ανώνυμος19/4/12, 10:25 π.μ.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ!!
    0ΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ irida, Χρόνια σου Πολλά γεμάτα υγεία!!

      Διαγραφή
  39. Πολύ όμορφες όλες σου οι δημιουργίες,η λαμπάδα με το όνομα με ξετρέλανε!!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρόνια πολλά!Πω πω δημιουργίες!!!Μπράβο Μαντρίνα μου!Τα βαζάκια όμως ε??Υπέροχα!!!Να είσαι καλά και καλή συνέχεια!!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά και από εδώ Λαμπρινή μου!
      Τα βαζάκια ναι μία πρώτη προσπάθεια :)
      Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  41. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφες ευχές fotolabida!!
      Αλήθως Ανέστη, Χρόνια Πολλά και καλά!!
      Επίσης καλά να περάσεις το Σ/Κ, εγώ έχω παρέα νέα συρτάρια οπότε σίγουρα θα περάσω καλά :) !!

      Διαγραφή
  42. Xρονια Πολλα Μαντρινα μου!!Σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!!Εσαι παντα καλοδεχουμενη οπως ολος ο κοσμος και ειλικρινα ο θαυμασμος μου για ολες,ηταν ο λογος που εκανα το μπλογκ!!Ηθελα ναμαι στην παρεα!!!Και ευτυχως επιβεβαιωθηκα!!!!!
    Ολες ειστε υπεροχες!!!!!!!!!!!Παντα καλοδεχουμενη!!!!!!
    Καλες δημιουργιες και σιγουρα θα τα λεμε!!!!!
    Νασαι καλα,καλημερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία!
      Καλή συνέχεια και περιμένουμε τα επόμενα ;)

      Διαγραφή
  43. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και την αναφορά στο blogάκι μου Έφη, νάσαι καλά!
    Καλή συνέχεια και σε σένα, καλή υπόλοιπη μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μαντρίνα,σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ που πέρασες από το σπιτάκι μου να μου ευχηθείς και ανταποδίδω θερμά!Χρόνια Πολλά!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο,αλλά έπρεπε να το περιμένεις,φτιάχνεις πολύ όμορφα πράγματα και είμαι σίγουρη ότι θα ακολουθήσουν κι άλλα(και όμορφα πράγματα και βραβεία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δέσποινα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου
    και τα όμορφα σχόλια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ!!!
    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!!! ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Virgo δημιουργείς όμορφα πράγματα και χαίρομαι
    που "συναντηθήκαμε" και θα σε διαβάζω!!
    Σε ευχαριστώ, τι όμορφο να ακούς από αναγνώστη σου
    ότι ευχαριστήθηκε που σε διάβασε!
    Θα τα λέμε, καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή