Τρίτη, 3 Απριλίου 2012

Ένα βραβείο!

Εχτές το πρωί προς μεγάλη μου έκπληξη και χαρά έλαβα αυτό το βραβείο από την Χρυσούλα
Έκπληξη γιατί μόλις λειτούργησε το blog μου και είναι πολύ νωρίς για βραβείο, μπροστά στα τόσο δημιουργικά blog που υπάρχουν και χαρά γιατί όταν πρωτοδιάβασα την Χρυσούλα ένιωσα άνετα στο να γράψω επειδή κι εκείνη είχε ξεκινήσει λίγους μήνες πριν, οπότε χάρηκα όταν πήρα μήνυμα από εκείνη για ένα βραβείο. 
Χρυσούλα ευχαριστώ θερμά για την τιμή!

Με την σειρά μου χαρίζω αυτό το βραβείο στα:
1)Φτιάχνω κάτι
2)Σπιτικά μυστικά
3)Λαμπρούκα
4)WitchCraft In Progress 
5)Ταξίδι στη χώρα της δημιουργίας
6)Sophie΄s paradise  
7)Elen art
8)Maya΄s fairytaile
και σε όλους τους αναγνώστες μου!

Φυσικά θα ήθελα να το χαρίσω και σε τόσα άλλα blog αλλά στα πιο πολλά με προλάβατε οπότε χαίρομαι πολύ γι΄αυτό!!

 

61 σχόλια:

  1. Καλορίζικοοοοοοοο...... Να τα χιλιάσεις!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φιλία που με επισκέπτεσαι και μου γράφεις τόσο όμορφες ευχές!!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν διαβάζεις τέτοια λόγια από μία Κυρία που προσφέρει τόσα στον χώρο της δημιουργίας τότε έχεις στο πρόσωπο ένα τεράστιο χαμόγελο!
      Ευχαριστώ πολύ Κυρία Ρένα!!

      Διαγραφή
  3. Καλορίζικο το βραβειάκι. Καλή δημιουργική συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ Κατερίνα, επίσης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοριτσάκι γλυκό σου αξίζει το βραβείο και αν σε γνωριζαν από κοντά θα σου έδιναν περισσότερα! Καλημέρααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωωπωωω Αχτίδα η καλοσύνη τρέχει από το στόμα σου πάντα!! Τι καλύτερο να ξεκινάς την ημέρα σου με τέτοια μηνύματα από σπουδαίους ανθρώπους!
    Χίλια ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαιρεσε το βραβειο σου!!!
    και καλο μηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ Γιάννα!
    Καλό μήνα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!Το αξίζεις....χαίρομαι που σου παρέδωσε την σκυτάλη η Χρύσα...διορθώνοντας την δική μου παράλειψη...φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμμία παράλειψη Άσπα.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και αναμένω τα καινούργια λαγουδάκια!!

      Διαγραφή
  10. Το σπιτικά μυστικά σας ευχαριστεί πολύ για το βραβιβιάκι! Τρελένομαι για το blog σου και όλα τα blog με δημιουργίες!!Μράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΑΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Έφη με τα πανέμορφα στολίδια σου!

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα, νά΄σαι καλά!

      Διαγραφή
  13. ευχαριστω ειναι μεγαλη τιμη για μενα αυτο το βραβειο!!!!
    καλο απογευμα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αξίζεις Φαίδρα!!
      Καλή δημιουργική συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  14. Με πρόλαβες....!Αυτό το βραβείο θα το έδινα κι εγώ σίγουρα σε σ'ένα!!!Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ κοριτσάκι μου,να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε....τώρα εδώ τι να πω;
      Εγώ σε ευχαριστώ Λαμπρινή μου για τον γλυκήτατο πάντα τρόπο που στηρίζεις τα νέα blog και τους κατόχους τους!!

      Διαγραφή
  15. Μαντρίνα,όλα αυτά που αναφέρεις τα είχα νοιώσει κι`εγώ όταν μου χάρισε η Κατερίνα το πρώτο μου βραβειάκι,γιατί και το δικό μου blog είναι καινούργιο,παρ`όλα αυτά το χάρηκα πολύ! ένοιωσα πολύ όμορφα! και ήθελα να νοιώσεις κι`εσύ έτσι!
    Το αξίζεις!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατάφερες να νιώσω πολύ πολύ όμορφα!!
      Επίσης να περνάς καλά!!

      Διαγραφή
  16. Ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου, είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα. Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Evita να σε διαβάζουμε!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  17. Με γεια το βραβειάκι!!! Πάντα τέτοια!!! Καλό μήνα και σε σένα κοριτσάκι μου γλυκό!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστώ Κική, εσείς είστε για βραβεία αλλά με πρόλαβαν!!
    Ήρθε το κούριερ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνεις και χαρίζεις και σε εμένα αυτό το βραβείο!!!!μόλις κάνω τη σχετική ανάρτηση θα σε ενημερώσω!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!!να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το αξίζει και το blog και ο πανέμορφος γατούλης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωωωωωωωω σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!είσαι πολύ γλυκούλα!!!!!!!!! :))

      Διαγραφή
  21. Μαντρίνα μου να χαίρεσαι το βραβείο σου και να αποκτήσεις πολλά ακόμα!!!Σε ευχαριστώ για την τιμή να το δώσεις και σε μένα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε ευχαριστώ, νά΄σαι καλά Σόφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς σε βρήκα και εγώ! Συγχαρητηρια για το βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. σ'ευχαριστω πολυυυυυυ!!!εισαι πολυ γλυκια!!θα τα λεμε λοιπον!!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα τα λέμε, καλή σου συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  25. μαντρίνα μου έχεις κι εσύ βραβειάκι απο μένα!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/04/rock-style-ok.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευχαριστώ maya μου πάρα πολύ για την τιμή!!!
    Θα περάσω να το πάρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πάρα πολλά γατοφιλάκια !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. να το χαρεις το βραβειο σου ειναι καλο να σε θυμουνται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Συμφωνώ, ειδικά όταν κάνεις τα πρώτα σου βήματα και σε υποδέχονται με τον καλύτερο τρόπο από την πρώτη στιγμή!!!

      Διαγραφή
  29. Αφού πήρες το βραβειάκι σου, πέρνα κι από 'μενα να πάρεις ένα δωράκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ειρήνη!!!
    Νιώθω πολύ τυχερή τελικά που ανήκω στην όμορφη και δημιουργική γειτονιά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. αληθεια; νεα στον χωρο; μπραβο τοτε που εχεις τοση υποστηριξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κάθε τέλος είναι και μια αρχή! Κάθε σταύρωση και μια ανάσταση! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφο!!!
      Καλό Πάσχα και σε σένα marilise!!

      Διαγραφή
  33. συγχαρητηρια για το βραβειο σου!!!
    καλο πασχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!
      Έχω ετοιμάσει κάτι για τον όμορφο διαγωνισμό σου,
      θα στο στείλω δεν πρόλαβα.
      Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  34. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ fotolabida!
      Επίσης Καλή Ανάσταση με υγεία!!

      Διαγραφή
  35. Καλοριζικο το βραβειο σου!!!!Καλο πασχα με υγεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. να σαι καλα κοριτσι..σ'ευχαριστουμε..με γεια το βραβειο..Καλη Ανασταση..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ευχαριστώ Katrina-Μαρία, Καλό Πάσχα σε σας και στις οικογένειες σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. με αυτά που γράφεις για μένα με κάνεις και γατοκοκκινίζω...σε ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα απο την καρδιά μου... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύουν!!
      Εγώ σε ευχαριστώ που αγκάλιασες το blogάκι μου από την πρώτη στιγμή σαν να με διάβαζες χρόνια!!

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια γλυκούλα μου....

      Διαγραφή