Σάββατο, 24 Μαρτίου 2012

Το παραμύθι μιας κούκλας

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα κοριτσάκι που το έλεγαν Ιωάννα. Είχε μία όμορφη κούκλα. Την χτένιζε, την στόλιζε, έπαιζε ώρες μαζί της αφού ήταν η αγαπημένη της.
Πως να μην είναι; Την όμορφη κούκλα, της την είχε κάνει δώρο η γιαγιά της, που τόσο λάτρευε και φρόντιζε την μικρή Ιωάννα.


 Μία μέρα η κούκλα χάλασε στα αθώα χεράκια της μικρούλας. Το κοριτσάκι σαν την είδε στεναχωρέθηκε τόσο που δεν γελούσε σε κανέναν. Άφησε κάπου την χαλασμένη κουκλίτσα και όποτε περνούσε τις έριχνε λυπημένες ματιές.


Ένα βράδυ, εκεί που η Ιωάννα κοιμόταν, αναστατώθηκαν κάποια υλικά μέσα στο σπίτι. Ο πηλός ανοίγοντας την σκληρή συσκευασία του ξεπρόβαλε από την αποθήκη. Έτρεξε και τύλιξε ζεστά το μικρό σώμα του παιχνιδιού.


 Μετά ήρθε η καβίλια....















να αντικαταστήσει
τα χαλασμένα ποδαράκια
της κούκλας και τα
γαντζάκια στήσανε χορό!











Από τη σακκούλα της ανακύκλωσης πετάχτηκε ένα κουτάκι γάλακτος, που με ταίρι του τον πηλό ήθελε να στηρίξει την κούκλα. Βέβαια βοηθός τους ήταν το κατσαβίδι.




Η κούκλα ξαναστάθηκε όρθια και από τη χαρά της άρχισε να στολίζεται.



Η διαφανής κορδέλα ξεπρόβαλε και αυτή από την μικρή αποθήκη των υλικών και βαπτίστηκε ροζ, με συνοδεία στην βάπτιση αυτή την τσόχα και τις μικρές άσπρες χάντρες. Θέλανε να συμμετέχουν σε αυτήν την γιορτή στολισμού.







Τώρα πια η κούκλα γεμάτη χαρά και ενθουσιασμό μπορούσε και πάλι να φανεί χρήσιμη. Είχε μεταμορφωθεί σε ένα ¨καλόγερο¨ κοσμημάτων! Το μόνο που είχε μείνει ήταν να περιμένει τον ήλιο να βγει....
Σαν βγήκε ο ήλιος χαμογέλασε στην μικρή Ιωάννα που ακόμα έβλεπε όνειρα γλυκά. Με το χαμόγελό του μύνημα της πέρασε και έτρεξε το γλυκό κοριτσάκι στο μέρος που τόσο την στεναχωρούσε. Ξαφνικά το πρόσωπο της έλαμψε και άρχισε να ξεφωνίζει "Ήρθε η Άνοιξη, ήρθε η Άνοιξη!!!!". Έτσι ένιωσε η ψυχούλα της, να την κυριεύει η Άνοιξη.

"Άνοιξη" την ονόμασε την μεταμορφωμένη της κούκλα και την χάρισε σε ένα bazaar  αγάπης. Γιατί τώρα πια δεν ανήκε στα χεράκια της αλλά σε χέρια ανθρώπων που έχουν ανάγκη. Τους έστειλε την "Άνοιξη" της μαζί με την αγάπη που έχει κλεισμένη μέσα της. Την αγάπη της υπέροχης γιαγιάς της!!
















79 σχόλια:

  1. Έγινε πολύ όμορφη η χαλασμένη κούκλα!Τίποτα δεν είναι για πέταμα τελικά και όλα τα πράγματα μπορούν να μεταμορφωθούν σε μικρά έργα τέχνης, αρκεί να υπάρχει διάθεση και φαντασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Δέσποινα και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  2. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ!!!!!ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ...
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα και από εδώ Έφη!
      Φυσικά και θα τα λέμε, σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Yπέροχη δημιουργία αλλά και η ιστορία που τη συνοδεύει σούπερ!!!Μπράβο πολύ καλή δουλειά και ο σκοπός για τον οποίο φτιάχτηκε την κάνει τόσο πολύτιμη!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφία για τα καλά σου λόγια!
      Ναι ο σκοπός είναι σημαντικός και ελπίζω
      όλα να πάνε περίφημα.

      Διαγραφή
    2. Μπράβο Μαντρίνα! έγινε πολύ όμορφο!Μου άρεσε και ο τρόπος που το αφηγήθηκες!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ Χρυσούλα, νάσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσύ παιδ'ί μου είσαι ..έκπληξη! Υπέροχα την έφτιαξες..τώρα σκέπτομαι πόσες τέτοιες ακέφαλες κούκλες πετάχτηκαν στα σκουπίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ αχτίδα!
    Τίποτα δεν πετιέται αλλά και πως να τα κρατήσουμε όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική η κούκλα και το παραμύθι της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν το πιστεύω...δεν μπορούσα να το φανταστώ καν, όταν άρχισες....Υπέροχη ιδέα, υπέροχο αποτέλεσμα.Μπράβο για τη δημιουργικότητα Μαντρίνα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελειο!!!!!!!!!Πολυ ομορφη κατασκευη με απλα υλικα και ενα εξαιρετικο αποτελεσμα!Μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είσαι φοβερή!! απλά τέλειο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα!
    Καλωσήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι κουκλίστικο σπιτάκι!!!! πολύ όμορφη ιδέα μου έδωσες...καλημέρα Μαντρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαντρίνα τι καταπληκτική μεταμόρφωση! Απίστευτο το αποτέλεσμα και για καλό σκοπό! Μπράβο κορίτσι!
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Κυριακή Λίτσα, σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αυτο θελουμε να κανουμε κι εμεις..να χτισουμμε ενα Καστρο..με τους δικου σας Θησσαυρους..τα δικα σας Παραμυθια..να σαι καλα..καλη Κυριακη..χρονια πολλα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Μαρία και του χρόνου με υγεία!
      Καλή επιτυχία!!

      Διαγραφή
  17. Καλώς σε βρίσκω! Τί ωραία μεταμόρφωση ήταν αυτή!
    Χαίρομαι πολύ που πέρασες από το σπιτάκι μου και σε βρήκα.
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου!!
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  18. Καλώς σε βρίσκω Μαντρίνα! Εύχομαι το σπιτάκι σου να γεμίσει από πολλές πολλές όμορφες δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς σε βρήκα κι εγώ Μαίρη!!
    Σε ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σου Μαντρινα!!!! Καλως σε βρηκα!!! Πανεμορφη η δημιουργια σου!!!!! χαρηκα πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλωσήρθες Μary!
    Κι εγώ χάρηκα μου με διάβασες!
    Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!ΥΠΕΡΟΧΗ Η ¨ΑΝΟΙΞΗ¨ΣΟΥ !!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε fotolabida.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  23. Καλά, υπέροχο το παραμύθι σου και πιο Υπέροχη η δημιουργία σου.... ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια!!
      Καλώς σε βρήκα φιλία!

      Διαγραφή
  24. Ουαου!! Φαντασμαγορική κατασκευή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαντρινάκι μου!!!! Έκανες υπέροχη δουλειά απ' όλες τις απόψεις!!! Μια κούκλα συνοδεία με το παραμύθι της!!! Τέλειο!!!! Γεμάτο από αγάπη θα είναι αυτό το Bazaar!!! Φιλάκια καλό μου!!! Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σε ευχαριστώ Κική μου!!
    Είμαι σίγουρη ότι όλες οι δημιουργίες κρύβουν αγάπη μέσα τους γι΄αυτό το bazaar!
    Διαβάζω το τρέξιμο σας και εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
    Καλή ξεκούραση και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τι απιθανη ιστορια και τι πανεμορφη δημιουργια!!! καλως σε βρηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Καλώς σε βρήκα κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τέλεια η δημιουργία σου...πανέμορφη!!!! Μπράβο!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ευχαριστώ Κική!
    Περιμένω να διαβάσω την επόμενη πεντανόστιμη συνταγή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καταπληκτική ανακύκλωση-μεταμόρφωση,πολύ γλυκιά και η ιστορία της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ευχαριστώ marileni νάσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τέλεια μεταμόρφωση με γλυκά χρώματα!μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. κοριτσι..τον πηραμε τον Θησαυρο σου..πανεμορφος..θελουμε ομως να βαλουμε και το παραμυθι..οποιος το παρει να του δωσουμε και το παραμυθι..περιμενουμε τι θα μας πεις..να σαι καλα ματια μου..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαρία επικοινώνησα με την Κική.
    Δείτε και πείτε μου και στείλε μου και το μέιλ σου
    όταν αδειάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φανταστική ιδέα!!!Έγινε υπέροχη μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φοβερή ιδέα, εξαιρετική δουλειά!!!! Αααα σίγουρα θα σε μιμηθώ με τόσες κούκλες που κυκλοφορούν στο σπίτι αποκεφαλισμένες... Ευχαριστώωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χάρηκα που σου άρεσε Ανεράιδα!!
    Εγώ σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Απίθανη και αγνώριστη ..καλώς σε βρήκα ..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλώς σε βρήκα κι εγώ Μαρία και σε ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. OυάοΥ!! Φανταστική ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Υπέροχη δημιουργία!! Η χαλασμένη κούκλα μεταμορφώθηκε με τεράστια επιτυχία, σε μια φοβερή ιδέα! Μπράβο Μαντρίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα και εξίσου χαριτωμένη η ιστορία που συνόδευε την κατασκευή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλώς σε βρήκα και καλορίζικο το blogoσπιτάκι σου!
    Όλα μοναδικά που έχεις φτιάξει, πάντα τέτοια σου εύχομαι!

    Φιλιά
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλώς σε βρήκα κι εγώ Σοφία!
    Ξέχασα να στο γράψω στο σχόλιο μου στο blog σου, με συνεπήρε η ομορφιά από τα δερμάτινα βραχιολάκια σου!
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εκπληκτική μεταμόρφωση!!!

    μπραβο και πάλι μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑ;
    ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣ ΤΗΣ!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΘΑΚΙ!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΑΝΑΠΗΡΕΣ ΚΟΥΚΛΕΣ, ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΩ ΓΙΑ ΡΕΚΤΙΦΙΕ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερές οι ανάπηρες κούκλες σας!!
      Και από τέτοια χέρια μπορούν να έχουν ότι φορεματάκι θέλουν!!
      Ευχαριστώ Κυρία Ρένα!!

      Διαγραφή
  48. Μα τι υπέροχη ανάρτηση είναι αυτή. Κρίμα που έχω μόνο αγόρια. Έχω να δω τέτοια κούκλα από το 1977!!! Χααχαχαχαχααααααααα!!! Είναι απλά υπέροχη η κατασκευή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι είναι και για μένα Κωνσταντίνα νά ΄ναι καλά το κοριτσάκι που μου την κράτησε!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  49. η ανάρτηση σου τα σπάει!!!!!!!!!!!πωπω!!!!!!!!!και τρελαίνομαι για τέτοια σταντ!!έχω 2!!!!αλλά δεν τα έχω φτιάξει εγώ!!δεν παίζεσαι!!!πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου αρέσουν πολύ maya!!
      Σε ευχαριστώ πολύ, φιλιά στο γατουλίνι :))!!

      Διαγραφή
    2. κι ο μπέμπης μας σου στέλνει πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!χιχιιχιχ!!! =^.^= <3

      Διαγραφή
  50. Τέλεια ιδέα! Φοβερή έγινε η κούκλα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ευχαριστώ Ελένη, να΄σαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλώς σε βρήκα Μαντρίνα μου,καλή αρχή στο σπιτάκι σου!πολύ καλή η ιδέα της μεταμόρφωσης της κούκλας, τέλεια η συναρμολόγηση-κατασκευή!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλώς ήρθες Βιργινία!!
    Σε ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσε!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλώς βρεθήκαμε κι εμείς!!!
    Ενθουσιάστηκα σπό την αφήγησή σου, σαν παραμύθι...μου άρεσε πολύ όλο, μπράβο σου για τα όμορφα πραγματά που φτιάχνεις!!! Ανέστησες την κουκλίτσα :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλώς βρεθήκαμε Έλενα!
    Σε ευχαριστώ πολύ, θα τα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τί υπέροχη ανάρτηση...
    Πόσο θαυμάσιο το αποτέλεσμα...
    Αμέτρητα μπράβο!!!
    Όσες αναρτήσεις προλάβαμε να δούμε μέχρι στιγμής στο πανέμορφο αυτό blog, είναι η μία καλύτερη από την άλλη!!!
    Καλώς σε βρήκαμε!!!
    Είμαστε η Γιάννα κ' ο Γιάννης από το syros2js.blogspot.com/
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Παιδιά χαίρομαι που ήρθατε στο blog μου!!
    Σας ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα λόγια σας!!
    Θα τα λέμε...
    Καλώς ήρθατε!!!
    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή