Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2012

Το συρτάρι μου

Με αφορμή την καταπληκτική ιδέα της Κυρίας Ρένας για τα συρτάρια κάνω την πρώτη μου παρουσίαση. Είναι η δική μου συμμετοχή στην πρόσκληση.

Η μεγάλη μου αγάπη είναι η θάλασσα. Εκεί ηρεμώ και χαίρομαι. Έτσι σκέφτηκα να κλείσω ένα κομμάτι της μέσα στο συρτάρι. Όχι πως "μαζεύεται" η θάλασσα αλλά με τον τρόπο μου ελπίζω να χαρίσω αυτήν την ηρεμία και τη χαρά σε κάποια παιδάκια. 
Έδωσα να μου τυπώσουν μία φωτογραφία που είχα
τραβήξει στο όμορφο νησί της Θάσου. Την τύπωσα σε αυτοκόλλητο χαρτί για πιο καλό αποτέλεσμα. Βέβαια δυσαρεστήθηκα λίγο από την εκτύπωση που μου έκαναν, την περίμενα με πιο ζωηρά χρώματα, γιατί στην φωτογραφία που είχα τραβήξει είναι πολύ έντονα. Κόλλησα προσεκτικά την αφίσα μέσα στο συρτάρι με ένα πανάκι. Είχα δαντέλα από ένα σεμεδάκι που χάλασε. Μου πήρε αρκετές ώρες για να το διαμορφώσω σε κουρτίνες. Στην έξω πλάτη του συρταριού κόλλησα χαρτόνι για να δείχνει πιο όμορφο και να κρύψει κάποια σημάδια. Στόλισα με φλυτζανάκι του καφέ, ανθοδοχείο και έτοιμο!




Εύχομαι ολόψυχα να έχει πολύ καλό αποτέλεσμα
η έκθεση! Συγχαρητήρια στην Κυρία Ρένα και σε όλους εσάς που φτιάξατε τόσο όμορφα συρτάρια!




40 σχόλια:

  1. Μπραβο μου αρεσει πολυ!!!!Καλο βραδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφο το συρτάρι σου γλυκιά μου!!!καλώς σε βρήκα!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φανή, καλώς ήρθες!
      Θαυμάζω τις όμορφες δημιουργίες σου!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο το συρτάρι σου!!! Εύχομαι κι εγώ η έκθεση να πάει Super!!!Να δω πότε θα τελειώσω το δικό μου συρτάρι!!! χα χα χα!!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι θα πάει Κική, έχετε όλες πολύ μεράκι!!!
      Άσε κι εγώ έχω καταπιαστεί με την κατασκευή για την δική σας έκθεση τώρα να προλάβω!!

      Διαγραφή
  4. καλημερα..ουαου..τελοιο..θα χαρει το Ρενακι..να σαι καλα..καλη συνεχεια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία!
      Σε ευχαριστώ, έναν καλό λόγο ειδικά για τις καινούργιες προσπάθειες έχεις πάντα, νάσαι καλά!
      Καλή συνέχεια και σε σας με το bazaar!

      Διαγραφή
  5. Καλώς ήρθες στη γειτονιά μας!!!!!το συρτάρι σου τέλειο!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δέσποινα, καλώς σας βρήκα!!
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλωσήρθες!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαντρίνα μου....κατ΄αρχήν να σ'ευχαριστήσω που επισκέφτηκες τη σελίδα μου και μετά να σε καλωσορίσω στην παρέα των γυναικών bloggers, που είναι όλες ΜΙΑ και ΜΙΑ.....Εδώ λοιπόν θα βρεις ό,τι γουστάρει η ψυχούλα σου...γιατί ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΕΣ....Να ρωτάς για ό,τι σε απασχολεί...και να μας δείχνεις περήφανα τις δημιουργίες σου...Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το τόσο όμορφο
    καλωσόρισμα!
    Συγχαρητήρια για τις όμορφες δημιουργίες σου και
    χαίρομαι που θα σε διαβάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρήκα..και καλως ωρισες στην ομορφη αυτή γειτοναι ΜΑΝΤΡΙΝΑ..με τον ίδιο δισταγμό ξεκίνισα και εγώ πριν 7 μήνες στο κόσμο των μπλόκερς..και να σκεφτεις ότι ουτε κάν ειχα επαφή με το υπολογιστή... ομως με πολύ αγάπη με καλοςσώρισαν τα κορίτσια εδώ και μου μετεδωσαν την ζωντανια τους και την ενεργητικότητά τους.. το συρτάρι σου το έφιαξες πολύ όμορφο...μπράβο σου.. φιλακια και θα τα λέμε...καλές δημιουργίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρήκα Σμαραγδένια!
    Σε ευχαριστώ πολύ και φυσικά θα τα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα!Πολύ χαίρομαι που σε βρήκα.
    Το συρτάρι σου πολύ ταξιδιάρικο και νοσταλγικό...
    Αχ και να είχα τέτοια θέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Πένυ και γω χαίρομαι που ήρθες στο blog μου και σε ευχαριστώ!
    Συμφωνώ απολύτως για τη θέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Μάγδα ή Μαντρίνα..υπέροχο το συρτάρι σου.Πολύ ελληνικό, με τη θάλασσα για τοπίο και τον ελληνικό καφεδάκι...πανέμορφο!!Καλή επιτυχία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!
    Χάρηκα που μπήκες στο blog μου.
    Ευχαριστώ και από εδώ για το υπέροχο απόγευμα εχτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ίναι υπέροχο! μπράβο! Έκανες δυναμική είσοδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ!!!!
    ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑ ΠΑΡΑ ΠΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!
    ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ!!!!!
    ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΦΕΡΕ ΜΟΥ Ο,ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστώ πολύ Κυρία Ρένα!
    Φυσικά και θα σας το φέρω, ευχαριστώ πολύ
    και για την μεταφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καταρχάς χάρηκα που σε γνώρισα πραγματικά μάλιστα σε ένα χώρο τόσο καταλληλο για μας.Το συρτάρι σου θα "σκίσει", μου άρεσε το φλιτζάνι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα κι εγώ χάρηκα τόσο πολύ που σε γνώρισα!
      Σε ευχαριστώ που με καλοδέχτηκες από το πρώτο λεπτό!
      Είσαι ένας άνθρωπος γεμάτος ζεστασιά, αφθορμητισμό και καλοσύνη. Εύχομαι να ξανασυναντηθούμε σύντομα!!

      Διαγραφή
  21. θα αφησω σε ολες το ιδιο μυνημα..στο χωριο μου εχουμε ενα εθιμο..μια κοπελα με το καλαθι στα χερια..κι ενα στεφανακι στα μαλια..πηγαινει στην εκκλησια για να ευλογησει ο Παππουλης τους Πρωτους Σπορους της Γης..σιταρι,κριθαρι κ.α..ετσι νιωθω κι εγω..ερχομαι στα Σπιτακια σας και παιρνω τους ευλογημενους καρπους..να σαι καλα..σ'ευχαριστουμε Μαντινα μου..καλο σ.β..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία και Κική εγώ σας ευχαριστώ που ακόμα χωρίς να έχω blog με δεχτήκατε και μου δώσατε την ευκαιρία να συμμετέχω σε κάτι τόσο όμορφο.
      Καλή συνέχεια με το στήσιμο του bazaar και εύχομαι
      ολόψυχα να έχει Καλή Επιτυχία!!

      Διαγραφή
  22. Μύρισε καλοκαίρι ή μου φαίνεται; Πανέμορφο το συρτάρι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μύρισε, μύρισε!
    Σε ευχαριστώ Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαντρίνα πολύ όμορφο το συρτάρι σου !Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χριστός Ανέστη , το υπέροχο συρτάρι σου σε κάνει να θέλεις να πιεις το ελληνικό καφεδάκι βλέποντας ένα τέτοιο θέαμα, ίσως σε κάποιο νησάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αληθώς Ανέστη Βίκη!
    Σε ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ χαίρομαι που "βρεθηκαμε" ...εστω μεσω διαδικτύου!! Το συρταρι σου αυτό ειναι και αυτό ενα απ τα αγαπημενα μου!! ( και τα ποδηλατα τέλεια βέβαια!!! ). Πολλά χαιρετίσματα και ειμαι σιγουρη οτι θα τα ξαναπούμε!!! αννε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλώς ήρθες και από εδώ Άννα!!
    Σε ευχαριστώ πολύ, θα τα λέμε!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή