Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Πρώτη μέρα!

Αγαπώ την ζωγραφική, την κατασκευή και γενικά οτιδήποτε έχει σχέση με δημιουργία και τέχνη. Ασχολήθηκα στο παρελθόν με κατασκευές με αδυναμία τον πηλό. Μου άρεσε όμως να μπερδεύω και διάφορα υλικά μαζί. Τώρα πια, οποιοδήποτε υλικό μετατρέπει την σκέψη και φαντασία μου σε αντικείμενο διακοσμητικό ή πρακτικό με συναρπάζει. Εγκατέλειψα για μεγάλο διάστημα λόγω υποχρεώσεων, όμως πάντα υπήρχε μέσα μου η εικόνα της κατασκευής.

Αποφασίζοντας να ενημερωθώ μέσω internet για τον τομέα των κατασκευών "έπεσα" πάνω στις ελληνίδες χρυσοχέρες που με τα διάφορα blog τους με άφησαν άναυδη!! Πολλές πανέμορφες κατασκευές συνοδευόμενες από καταπληκτικές ιδέες, καλογραμμένα κείμενα και υπέροχες φωτογραφίες με τράβηξαν σαν μαγνήτης να μπω κι εγώ ξανά σ΄αυτόν τον όμορφο κόσμο της δημιουργίας.

Σκέφτηκα στο μέλλον να φτιάξω κι εγώ το blog μου αλλά τελικά αισθανόμουνα άβολα να συμμετέχω στις όμορφες κατά καιρούς εκδηλώσεις, διαγωνισμούς, δραστηριότητες των bloggers χωρίς να ανήκω κι εγώ σ΄αυτή την όμορφη οικογένεια.

Πρώτη μέρα λοιπόν του blog μου, ελπίζω όσο μπορώ να το ενημερώνω και να ενημερώνομαι και με μεγάλη μου χαρά -όσο συνηθίζουν ξανά τα χέρια μου- να σας δείχνω σιγά σιγά όποια καινούργια μου κατασκευή.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την Κυρία Ρένα και την Λαμπρινή που με την ευγένεια και την καλοσύνη τους με καλοδέχτηκαν στον υπέροχο αυτό κόσμο των κατασκευών!

34 σχόλια:

  1. Μπράβο Μαντρίνα καλή αρχή και καλές δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!!!!!
    ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΟΚ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!



    ΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κυρία Ρένα!
      Θα το βάλω το συρταράκι προς το παρόν
      ψάχνω να δω πως θα βάλω το banner για
      τα συρτάρια.

      Διαγραφή
  3. Καλή αρχή!!!!!!!!!!!Καλώς όρισες!!!!!!!
    Χάρηκα πολύ μόλις το είδα και ήρθα αμέσως!!Να προσθέσεις τους αναγνώστες για να σε παρακολουθούμε.
    Θα τα λέμε κοριτσάκι,καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή!
      Με τους αναγνώστες έχω στεναχώρεια
      γιατί δύο μέρες προσπαθώ να τους βάλω
      και λέει ότι καταργήθηκε η εφαρμογή.
      Δεν ξέρω αν κάτι δεν κάνω καλά το
      ψάχνω και αυτό.

      Διαγραφή
  4. Φιλεναδίτσα μου γλυκιά

    Σου εύχομαι και εγώ με τη σειρά μου καλή αρχή.Επίσης σου εύχομαι να βρίσκεις πάντα χρόνο για αυτό που αγαπάς τόσο πολύ και να συνεχίσεις πάντα να μας ξετρελαίνεις με τα έργα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου φιλεναδίτσα!!
    Κι εγώ με τη σειρά μου σου εύχομαι γρήγορα
    με ένα "ταξιδιάρικο" blog!
    Σε λίγο καιρό θα παρουσιάσω και την κατασκευή
    που έγινε με τη βοήθεια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι στη φίλη μου Madrina να συνεχίσει την καταπληκτική δουλειά και μέσα από τις δημιουργίες σου να μας ταξιδεύεις!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε!
      Νάστε καλά!!

      Διαγραφή
  7. MANTΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΠΗΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Καλώς σας βρήκα!
      Θαύμασα πάλι την τελευταία σου δημιουργία.
      Το σπιτάκι και το δεντράκι τα είχα φτιάξει από αλατοζύμη (είχα ξεμείνει από πηλό). Κάποια στιγμή θα γράψω για την κατασκευή αυτή.

      Διαγραφή
    2. Μαντρίνα καλώς όρισες! Άν και εσύ πρώτα με καλωςόρισες.Καλορίζικο το blog σου!με πολλές χειροτεχνίες.θα τα λέμε.Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα!
      Φυσικά και θα τα λέμε.
      Υπέροχες οι μπαλίτσες σου!
      Καλό βράδυ και σε σένα.

      Διαγραφή
  8. καλοριζικο!καλοταξιδο!!!καλες δημιουργιες!!!καλως ορισες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ίριδα, καλώς σας βρήκα!
      Το βιντεάκι σου τις προάλλες μου έδωσε
      ιδέα για δωράκι σε μία φίλη.
      Εάν πετύχει θα το δημοσιεύσω.

      Διαγραφή
  9. καλημερα..καλως το..ειναι ομορφο που μπαινεις στην ομορφη παρεα..να σαι καλα..παρε μερος στο ΜΠΑΖΑΡ αν θελεις..θα ειναι τελοιο να δουμε τι κανεις μεσο του Μπαζαρ..καλως μας ηρθες..καλη βδομαδα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία και καλώς σας βρήκα!
      Στο bazaar θα πάρω μέρος, έχω συννενοηθεί
      με την Κική. Φτιάχνω την κατασκευούλα μου
      να προλάβω.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναφορά σου
      στο blogάκι μου, νάσαι καλά.

      Διαγραφή
  10. Μαντρίνα καλώς σε βρήκα στο όμορφο σπιτάκι σου!!!Καλή αρχή και καλές δημιουργίες σου εύχομαι!!!Φιλάκια και θα χαρώ πολύ να τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Sophie!!
      Κι εγώ θα χαρώ πολύ να τα λέμε
      και να διαβάζω τις όμορφες δημιουργίες σου!

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΠΑΡΕΑΣ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.....ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρήκα Γιώτα!
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς σε βρήκα!Καλορίζικο το μπλόγκ σου και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Σπυριδούλα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  14. Καλώς όρισες στη μπλογκογειτονιά μας Μαντρίνα!!!!
    Σου εύχομαι καλές και πολλές δημιουργίες!!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Ρένα!
      Σε ευχαριστώ πολύ, καλό βράδυ και σε σένα!

      Διαγραφή
  15. Καλώς όρισες σε αυτή την υπέροχη γειτονιά!!!!!!!! Εύχομαι να είναι καλορίζικο το σπιτάκι σου… να γεμίσει με υπέροχες αναρτήσει… όμορφες δημιουργίες… και χιλιάδες αναγνώστες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα ποδηλάτισσα!!
      Χάρηκα που σε είδα στο blog μου γιατί το
      ψευδώνυμο σου μου έμεινε από την πρώτη
      στιγμή στο μυαλό. Αγαπώ πολύ το ποδήλατο!

      Διαγραφή
  16. Καλωσόρισμα και από εμένα και καλές αναρτήσεις! Κάθε μια με τη χάρη της και όλες μαζί μια αγαπημένη παρέα που γεμίζει πολλές ώρες ανάγνωσης. Σε περιμένω να με διαβάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς σε βρήκα Νιάττα!!
    Φυσικά και θα σε διαβάζω, πολύ όμορφο το blog σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ! ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σε ευχαριστώ Σοφία!
    Έχεις κάποιο blog;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. kali arxi, apo mia oxi k toso palia ...exo blog molis ligous mines...!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Makrina!
      Θα σε διαβάζω σίγουρα!!

      Διαγραφή